فرماندار پاوه:

دشمنان به دنبال تحریم انتخابات هستند+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 301393|17:14 - 1402/09/15
نسخه چاپی
دشمنان  به دنبال تحریم انتخابات هستند+تصاویر
فرماندار پاوه گفت: دشمنان و معاندین نظام و انقلاب خیلی وسیع و گسترده در حال مایوس کردن مردم و ناامید کردن مردم هستند به نوعی که به دنبال تحریم انتخابات هستند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان پاوه در سخنانی با اشاره به طرح شهریاران اظهار داشت: طرح شهریاران یا حکمرانی مردمی و یا موضوع مردمی سازی حکومت یکی از موضوعاتی است که در دولت سیزدهم به جد پیگیری می شود چون این دولت، جدای از مردم نیست، و انقلاب ما مردمی است و مردم بعد از پیروزی ۸ سال دفاع مقدس ماندند و جنگ را اداره کردند و تا امروز هم در تمام برنامه ها و مناسبت ها، حاضر می شوند.

 

دکتر علیرضا حیدری افزود: مردم علاوه بر حضور در همه مناسبت ها و برنامه ها، در مخاطرات طبیعی همچون زلزله و سیل نیز به کمک مردم می رسند و این مشارکت های مردمی در دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای ایجاد شده و امروز به همین مناسبت طرح شهریاران نیز ایجاد شده است.

 

وی گفت:  قدم اول در این طرح بدین گونه است که ایده هایی که مردم در هرزمینه، و  طرحهایی که در حوزه های مختلف دارند ، بررسی می شوند که اگر ایده خوب و قابل بررسی باشد به مرحله اجرایی خواهد رسید.

 

وی با اشاره به لزوم تبلیغات و آگاهی بخشی در طرح شهریاران ادامه داد: باید تبلیغات در فضای مجازی و در رسانه ها برای این طرح وجود داشته باشد تا شاهد مشارکت مردم نیز باشیم .

 

وی اضافه کرد: ان شاالله بتوانیم به یاری خدا در کنار مردم بوده و مردم نیز خود را جدای از حکومت ندانند و با یاری هم و استفاده از طرحها و ایده های مردم بتوانیم در شهرستان کارهای مثبتی را انجام دهیم که مورد پسند مردم قرار بگیرد.

 

فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: هر روزی که می گذرد ما یک قدم به انتخابات نزدیک می شویم انتخاباتی که سرنوشت ساز است برگزاری دو انتخابات مجلس و خبرگان دارای اهمیت هستند و مشارکت در این انتخابات از همه مهمتر است.

 

حیدری گفت: بعد از جریان آشوبهای سال گذشته جریان معاند و دشمنان و معاندین نظام و انقلاب خیلی وسیع و گسترده در حال مایوس کردن مردم و ناامید کردن مردم هستند به نوعی که به دنبال تحریم انتخابات هستند.

 

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه ثابت کرده اند که تحت تاثیر افکار پوسیده قرار نمی گیرند افزود: حمایت از کودکان غزه با بیشترین مشارکت، در پاوه به ثبت رسید و مردم ما با گذشت بیش از 4 دهه انقلاب را ترک نخواهند کرد و تحت تاثیر افکار پلید معاندین قرار نخواهند گرفت.

 

وی گفت: ان شاالله تلاش شود انتخاباتی پر شور با روحیه انقلابی را رقم بزنیم و نیاز به همکاری و مشارکت ادارات و دستگاهها را داریم که بدون همراهی دستگاههای اجرایی این مهم امکان پذیر نیست.

 

فرماندار پاوه در ادامه به ایراد سخنانی در چارچوب قانون و در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد