مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین ثمره نظام است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301405|17:39 - 1402/09/21
نسخه چاپی
مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین ثمره نظام است
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امروز یکی از مظاهر و اقتدار ما، صندوق‌های رای است و یکی از بزرگترین ثمرات نظام همین رای‌گیری با مشارکت مردم است.

به گزارش هزارماسوله ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی روحانیون اهل سنت استان که در مسجد جامع پاوه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت:  از عالم مجاهد حاج ماموستا قادری خیلی تشکر می کنم که ایشان برای منطقه ، استان و کشور نعمتی است، بی پرده مشکلات منطقه را بیان می کند و امروز به سمع و نظر بالاترین مقام معنوی استان رسانده است و با همین بیان، مشکلات و مصائب منطقه را هم به سمع و نظر رهبر انقلاب می رساند.

 

وی افزود: این زبان گویای منطقه در مواجه با مسئولین خیلی صریح بیان می کند و افتخار ما این است با ماموستا همراهیم و هیچ کس نمی تواند از صحبتهای ایشان سوء استفاده کند.

 

وی ادامه داد: وجود ماموستا قادری در منطقه مایه ارامش است .

 

مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب یک عالم مرتبط با علم و کتاب و درس را برای استان ما فرستاده‌اند، عالمی پرکار و پرتلاش و با تیزبینی و دقت که پیگیر مسائل و مشکلات استان است.

 

وی گفت: امروز جهان اسلام با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و دشمن نیز بر روی یک سری نقاط ضعف ما دست گذاشته که در این میان چیزی که امروز می‌تواند دشمنان ما را مایوس کند، وحدت است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه سلاح غزه امروز خون است و تا جایی که پیروز شوند باید خون بدهند، افزود: وحدت ما دشمنان را مایوس، غزه را امیدوار و  مقاومت را برای غزه بیشتر می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی گفت: امروز مشکل اسلام غزه و کودکان فلسطینی است که تنها با وحدت تقویت می‌شوند پس ما نباید نگران شهادت آنها باشیم زیرا ما ملت شهادتیم، خون حاج قاسم سلیمانی با آن همه دلاوری و رشادت بیشتر از خودش، اسلام و انقلاب ما را بیمه کرد.

 

وی با بیان اینکه اگر فلسطین شهید می‌دهد برای آرمان‌هایش است، افزود: مردم فلسطین احتیاج به تقویت دارند و تقویت آنها وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امروز یکی از مظاهر و اقتدار ما، صندوق‌های رای است و یکی از بزرگترین ثمرات نظام همین رای‌گیری با مشارکت مردم است که دشمن تمام هم و غم خود را به‌کار گرفته که مردم را از صندوق‌های رای دور کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین به مرحله تن به تن رسیده و چهره به چهره باید جهاد تبیین داشته باشیم که مطمئنا صندوق رای ما غزه و کشور را تقویت می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد