در مراسمی؛ ازخانواده شهیدسیفی پاوه تجلیل به عمل آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301414|12:42 - 1402/09/25
نسخه چاپی
در مراسمی؛ ازخانواده شهیدسیفی پاوه تجلیل به عمل آمد
صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندهی سپاه ناحیه پاوه، معاون سیاسی فرماندار و برخی از مسئولین از خانواده شهید سیفی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: هدف از دیدار با خانوده های شهیدان، یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان است که بیان این رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا به نسل جوان باید در اولویت برنامه های ما قرار داشته باشد.


سرهنگ مسعود دوستی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست افزود:  خانواده های شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولین امید و انگیزه برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم را می‌دهد.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه دیدار با خانواد‌های معظم شهدا انگیزه و روحیه خدمتگزاری را برای ما بالا می‌برد، گفت: این ما هستیم که به خانواد‌های شهدا نیاز داریم و امروز دعای خیر این عزیزان است که در گره گشایی مشکلات به کمک ما می‌آید.

وی در پایان گفت: ما به شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان افتخار می ‏کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم و آرمان های امام و انقلاب، ادامه دهنده راه آنان باشیم‎.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد