فرماندار پاوه:

انشعابات غیرمجاز پروژه اب هانی کوان تعیین تکلیف شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301428|18:16 - 1402/10/04
نسخه چاپی
انشعابات غیرمجاز پروژه اب هانی کوان تعیین تکلیف شود
فرماندار پاوه گفت: باید انشعابت غیر مجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه نیز، تعیین تکلیف و شهرداری نیز تکلیف احکام صادره را روشن کند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز در این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: علی رغم تاکیدات ما مبنی بر عدم ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیر مجاز، اما متاسفانه گاها شاهد ارائه خدمات ادارات خدمات رسان به این ساخت و سازها هستیم.



علیرضا حیدری افزود: ما یک محدوده روستا و یک محدوده شهری برای ساخت و سازها و یک محدوده خارج از محدوده روستایی و شهری داریم که قانون گذار برای این محدوده ها قانون و تکلیفی را مشخص کرده است.

وی گفت: براساس این قانون امورات مربوط به محدوده روستا را با دهیاری و محدوده شهر را با شهرداری و خارج از این دو محدوده با بخشدای ها تعیین کرده است و علاوه بر آن روستاهای که در محدوده قانونی حریم شهر هستند، نیز در محدوده قانونی شهر محسوب می شوند.


وی ادامه داد: بخشداران محترم حتما در زمینه امورات تاکیدات جدی بر قانون داشته باشند به نوعی که با نظارت آنها، امورات توسط دهیاران با دقت بیشتری انجام شود .



وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بخشی از مشکلات ساخت و سازها، می توان امورات اداری را با فرمتی تعیین کرد که مجوز ساخت و سازها با تایید بخشداران صورت پذیرد.



وی تصریح کرد: برای صدور مجوز، حریم راهها و رودخانه ها مشخص و کنترل شود و مانع از ایجاد مشکلات جدی توسط برخی از افراد که به قانون بی اعتنا هستند، شد.



حیدری ضمن تقدیر و تشکر از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی گفت: عملکرد برخی از دستگاههای خدمات رسان جای تقدیر و تشکر دارد که مسئولین آن ادارات شجاعانه در برابر بی قانونی می ایستند.


وی در پایان گفت: باید انشعابت غیر مجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه نیز، تعیین تکلیف و شهرداری نیز تکلیف احکام صادره را روشن کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد