مراسم سالروز گرامی داشت حماسه نهم دی در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301433|15:47 - 1402/10/09
نسخه چاپی
مراسم سالروز گرامی داشت حماسه نهم دی در پاوه برگزار شد
صبح امروز مراسم سالروز گرامی داشت حماسه نهم دی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پاوه، مسئولین و اقشار مختلف مردم در پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، در ابتدا فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی است  که در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: این روز یکی از مناسبت های بزرگ و به یادماندنی و نماد تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می باشد که پیام آن به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی دهند. 

 

وی گفت: نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است .

 

 فرماندار پاوه نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه نماد عزت، غیرت، ولایت مداری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که تحت عنوان روز میثاق مردم و امت با ولایت نامگداری شده است.

 

علیرضا حیدری افزود: این روز و حماسه عظیمی که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر این مملکت و شهرستانهای مختلف آفریدند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، در دفتر پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

 

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در این رابطه، گفت: خبرگزاری های خارجی  نتوانستند حقایق را کتمان کنند و به تجمع بزرگ ملت ایران اسلامی اعتراف کردند.

 

حیدری با بیان اینکه مردم در هر زمانی که احساس خطر برای انقلابشان کردند،ایستادند و دفاع کردند گفت: در حماسه نهم دی ماه مردم یک بار دیگر مشروعیت نظام را به تمام دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و تا اخرین قطره خون از نظام حمایت خواهند کرد.

 

فرماندار پاوه تصریح داشت: مردم در این روز تاریخی و ماندگار، با غیرت انقلابی خود به تمام بدخواهان و دشمنان نشان دادند که حاضر نیستند نظامشان را که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است تنها بگذارند.

 

وی با اشاره به واکاوی این حماسه نیز گفت: جوانان باید بدانند که فتنه گران چه خوابهایی را برای نظام می دیدند و چه نقشه هایی را برای تحریک مردم می کشیدند.

 

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: حوادث ۸۸ توسط دشمنان از قبل برنامه ریزی شده بود و ماهیت براندازانه و ساختار شکنانه داشت به طوری که نوع شعارها و نوع مطالبات و اقدامات تخریبی و شعارها و توهینی که به مقدسات مذهبی شد معلوم شد ماهیت این فتنه گران موضوع انتخابات نیست و انتخابات بهانه ای بیش نبود.

 

حیدری در ادامه در رابطه با انتخابات پیش رو و جنایات رژیم اسرائیل نیز به ایراد سخنانی پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد