معاون عمرانی فرماندار پاوه:

استان درتامین اعتبارواجرای پروژه های پاوه همکاری کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301434|18:53 - 1402/10/10
نسخه چاپی
استان درتامین اعتبارواجرای پروژه های پاوه همکاری کنند
معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: مسئولین استان درتامین اعتبارو اجرای پروژه های پاوه همکاری کنند.

به گزارش هزارماسوله ، جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین عمران و معماری با مدیران دستگاههای اجرایی استان و با حضور رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری کشور و استان کرمانشاه در کرمانشاه برگزار شد.

 

در این جلسه مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با اشاره به کارگروه‌ها ی هفت گانه بسیج عمران گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های عمرانی در این کارگروهها شناسایی وبسیاری از آنها با حضور مدیران اجرایی در شهرستان حل میشود اما بعضی  مشکلات شهرستان نیاز به اعتبارات بیشتر همکاری مدیران کل ادارات دارد.


وی ضمن اشاره به توپوگرافی و وضعیت خاص شهرستان پاوه و هزینه بر بودن اجرای پروژه های عمرانی به نسبت سایر شهرستانها ازمدیران دستگاههای اجرایی استان درخواست نمود تا پیگیری و به هر طریق ممکن در تامین اعتبار و اجرای پروژه ها تسریع نمایند.

 

وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل و ظرفیت سدهای داریان و هیروی برای تخصیص آب برای توسعه صنعت باغداری و کشاورزی منطقه و پرورش ماهی در قفس در جهت اشتغالزایی جوانان منطقه بسیار موثر است.

 

وی گفت: تسریع در اجرای پروژه کنارگذر شهر پاوه، اجرا و تکمیل زیرساختهای پایانه مرزی شوشمی در جهت استفاده بهتر از ظرفیتها و پتانسیل موجود مرز شوشمی، توجه ویژه به عمران روستاها بخصوص تعین تکلیف وضعیت شبکه های فاضلاب و تسریع در اجرای پروژه انتقال آب چشمه بل از شهر نودشه به شهر نوسود و روستاهای نروی ، شرکان ، وزلی ،تشار و در فاز بعدی روستاهای دهستان شرام از دیگر مطالبات ما در شهرستان پاوه می باشد.

 

مصطفایی ادامه داد: تسریع در اجرای پروژه مجتمع لاران ، شهر بانه وره و روستاهای همجوار، برنامه ریزی و تامین اعتبارات لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهرهای تابعه شهرستان، اصلاح شبکه فاضلاب روستاهای الحاقی به شهر پاوه، تسریع در  تکمیل و اجرای مخازن و رفع نواقصات باقیمانده پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه و روستاهای الحاقی و تعیین تکلیف موضوع ثبت جهانی هورامان و برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در راستای اجرای زیرساختهای حوزه گردشگری در شهرستان پاوه نیز از اولویت های مهم ما در شهرستان است.

 

وی در پایان با اشاره به موضوع انتخاب شهر پاوه از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان شهر سالم و ضرورت ارتقای شاخصها از سوی دستگاههای اجرایی در جهت تحقق و تصویب نهایی این طرح و کمک به اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده های مواصلاتی اصلی و فرعی با تعریض و نصب موانع نیوجرسی و گاردریل در نواحی پرتگاهی و تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرپاوه و سایر شهرهای تابعه از دیگر مطالبات ما می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد