فرماندار پاوه:

حماسه ۹دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301437|18:57 - 1402/10/10
نسخه چاپی
حماسه ۹دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است
علیرضا حیدری گفت: این روز و حماسه عظیمی که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر این مملکت و شهرستانهای مختلف آفریدند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه نماد عزت، غیرت، ولایت مداری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که تحت عنوان روز میثاق مردم و امت با ولایت نامگداری شده است.

 

علیرضا حیدری افزود: این روز و حماسه عظیمی که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر این مملکت و شهرستانهای مختلف آفریدند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، در دفتر پر افتخار جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

 

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در این رابطه، گفت: خبرگزاری های خارجی  نتوانستند حقایق را کتمان کنند و به تجمع بزرگ ملت ایران اسلامی اعتراف کردند.

 

حیدری با بیان اینکه مردم در هر زمانی که احساس خطر برای انقلابشان کردند،ایستادند و دفاع کردند گفت: در حماسه نهم دی ماه مردم یک بار دیگر مشروعیت نظام را به تمام دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و تا اخرین قطره خون از نظام حمایت خواهند کرد.

 

فرماندار پاوه تصریح داشت: مردم در این روز تاریخی و ماندگار، با غیرت انقلابی خود به تمام بدخواهان و دشمنان نشان دادند که حاضر نیستند نظامشان را که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است تنها بگذارند.

 

وی با اشاره به واکاوی این حماسه نیز گفت: جوانان باید بدانند که فتنه گران چه خوابهایی را برای نظام می دیدند و چه نقشه هایی را برای تحریک مردم می کشیدند.

 

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: حوادث ۸۸ توسط دشمنان از قبل برنامه ریزی شده بود و ماهیت براندازانه و ساختار شکنانه داشت به طوری که نوع شعارها و نوع مطالبات و اقدامات تخریبی و شعارها و توهینی که به مقدسات مذهبی شد معلوم شد ماهیت این فتنه گران موضوع انتخابات نیست و انتخابات بهانه ای بیش نبود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد