رئیس اداره صمت پاوه خبر داد:

تشکیل پرونده برای دو واحد صنفی متخلف درپاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301440|18:38 - 1402/10/11
نسخه چاپی
تشکیل پرونده برای دو واحد صنفی متخلف درپاوه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: در بازرسی های به عمل آمده دو فقره پرونده تخلف نیز تشکیل که پس از سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال خواهد گردید.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای  اجرای مصوبات تنظیم بازار امروز گشت مشترکی با حضور ادارات صمت، شبکه بهداشت ودرمان، جهاد کشاورزی انجام شد.

 

شاهرخ دولتخواه افزود: در این گشت مشترک بازرسی از اصناف و واحدهای صنفی آرایشی وبهداشتی، پارچه، لوازم خانگی، پوشاک و... مستقر دربازارچه های مرزی بلوار انجام شد  که طی آن نصب قیمت کالا وخدمات ، رعایت درصد سود قانونی مصوب ، دستورالعمل های بهداشتی ،داشتن  پروانه کسب،فاکتور خرید و....مورد بررسی قرار گرفت .

 

وی گفت: در این بازرسی ها ضمن دادن تذکرات لازم در خصوص رعایت موارد فوق الذکر دو فقره پرونده تخلف نیز تشکیل که پس از سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.


وی ادامه داد: در این گشت مشترک تقاضاها و مشکلات بازارچه‌ها نیز توسط تعدادی از کسبه محترم مطرح گردیده که در جلسات تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دولتخواه همچنین گفت: در راستای نظارت بر هدفمندسازی سوخت مصرفی دستگاهای بیل مکانیکی و راستی آزمایی از فعالیت آنها نیز بازرسین صمت نسبت به بررسی فعالیت صاحبان آنها در سطح شهرستان اقدام نمودند شایان ذکر است این نظارت‌ها بصورت مداوم و ماهیانه در قالب گشت مشترک با ادارات ذیربط من جمله شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان ودستگاهای نظارتی تداوم خواهد یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد