بمناسبت هفته مقاومت؛

جمعی از مسئولین شهرستان پاوه با خانواده شهدا دیدار کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301447|15:30 - 1402/10/13
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین شهرستان پاوه با خانواده شهدا دیدار کردند
صبح امروز بمناسبت هفته مقاومت؛جمعی از مسئولین شهرستان پاوه با خانواده شهدا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: امنیت امروز ما بواسطه خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده آن شهدای بزرگوار است.

 

علیرضا حیدری افزود: ما وظیفه داریم خادم خانواده شهدا باشیم خانواده شهدا تاج سر ملت ایران هستند و این ما هستیم که به خانواده شهدا نیاز داریم.

 

فرماندار پاوه با اشاره به سخنانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت:  شهدا چشم و چراغ ملت هستند و دو عنصر بینایی و هدایت انسان به سمت مسیر درست را برای ما آشکار کردند و وظیفه ملت ایران هم این است که قدردان شهدا باشیم.

 

سرهنگ مسعود دوستی فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای همه مسئولین موجب افتخار و تجدید مستمر میثاق با آرمان‌ های این شهدای عزیز است.

 

وی افزود: گرامیداشت دفاع مقدس و دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی یکایک ماست و باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان ها تبدیل شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی خطاب به خانواده شهید فاروق مقصودی و شهید مجید حاتمی اظهار داشت: گرامی ترین انسان ها کسانی هستند که بیشتر به خانواده خود برسند و قطعا شما پس از شهید شدن عزیزانتان عهده دار مسیولیت سنگینی هم در جایگاه پدر و هم در جایگاه مادر بوده اید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: هدف از دیدار با خانوده های شهیدان یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان است و ضرورت دارد یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان انتقال داده شود.

 

وی با بیان اینکه امروز وضعیت نظام ما مشابه نظامی است که پیامبر گرامی اسلامی(ص) در صدر اسلام پایه ریزی و در ابتدا در یک زمانی در موقعیت جنگ بدر قرار گرفتند و در یک زمانی در جنگ احزاب با توطئه کفار و منافقین مواجه بودند گفت: امروز هم در این زمان با این هجمه های دشمنان ، این ما هستیم که به خانواده شهدا نیاز داریم و امنیت امروز ما هم مرهون خون شهدایی است که این خانواده ها تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

 

در این دیدارها از دو خانواده شهید مجید حاتمی و شهید فاروق مقصودی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد