اولین یادواره ورزشی " سردار دلها " در بخش نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301450|15:08 - 1402/10/14
نسخه چاپی
اولین یادواره ورزشی " سردار دلها " در بخش نوسود برگزار شد
اولین یادواره ورزشی بخش نوسود به مناسبت سالروز چهارمین سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چند رشته ورزشی ویژه مدارس ابتدایی برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله ، این یادواره در سه رشته فوتبال، طناب کشی ، دومیدانی پسران و طناب کشی دختران در مقطع ابتدایی با حمایت مالی شورای اسلامی و شهرداری نوسود برگزار شد.

 

بخشدار نوسود در مراسم اختتامیه این یادواره که با حضور شورای اداری بخش برگزار گردید گفت: همه شهدا به ویژه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر گردن همه ما حق دارند و اگر نبود رشادت آن بزرگوار و همرزمانش امروز قطعا" اثری از ایران و این آرامش و آسایش ما نبود و داعش پلید و حامیان بیرحمش ایران عزیز اسلامی را به تاراج می بردند.

 

دکتر هدایت محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جانفشانی های شهید سلیمانی همه دانش آموزان را به شناخت و پاسداری از راه و نام آن شهید بزرگوار توصیه نمود.

 

در پایان مسابقات در رشته دومیدانی آرشین عبدی مقام اول، محمد محمودی  دوم، و کارن فتحی مقام سوم را کسب کردند.

 

در رشته طناب کشی دختران ، تیم ترکیبی مدرسه دخترانه حضرت زینب نوسود رتبه اول و در رشته طناب کشی پسران تیم ترکیبی مدرسه پسرانه امام محمد غزالی نوسود  رتبه اول را کسب کردند.

 

در مسابقه فینال فوتبال ، مدرسه امام محمد غزالی نوسود با نتیجه ۵ بر ۲ از سد مدرسه نودشه گذشته و به مقام قهرمانی اولین یادواره ورزشی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخش نوسود رسید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد