مراسم تودیع و معارفه بخشدار باینگان برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301457|22:16 - 1402/10/19
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه بخشدار باینگان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه بخشدار باینگان با حضور فرماندار ‍اوه برگزار شد

به گزارش هزارماسوله ، علیرضا حیدری، در آئین تکریم و معارفه بخشدار باینگان، که با حضور اعضای شورای اداری، معتمدین، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح بخش و مهمانانی از بخش شاهو در محل سالن جلسات بخشداری باینگان برگزار گردید، با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن سیر تغییرات در روند اداری، و اهمیت این موضوع در تزریق انگیزه و فکر نو به جامعه، تکریم ارباب رجوع، وظیفه شناسی و پیگیری مداوم را مهم ترین ویژگی های محمد هادی زامیاد در کسوت بخشدار دانست و گفت: ایشان در نهایت آبرو و سرفرازی و پس از سه دهه تلاش بی وقفه در جایگاه های مختلف، به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.



 وی افزود: ادای احترام و خدمت به مردم، و تعامل موثر با آنان تا رفع مشکل، مهم ترین خصیصه های یک مسئول موفق در کار اجرایی است و انتظار ما از آقای محمودی نیز همین است.



فرماندار پاوه در ادامه، با برشمردن برخی از مسئولیت های فریق محمودی، همکاری اعضای شورای اداری و معتمدان را ضامن موفقیت وی در جایگاه بخشداری نام برد.



 حیدری در ادامه، گریزی به انتخابات پیش رو زده و خاطرنشان ساخت: شرکت آگاهانه در انتخابات و کمک به برگزاری پرشور آن، وظیفه ای همگانی است.



وی افزود: انتخابات، مظهر اقتدار نظام است و حضور گسترده مردم، سبب حصول نتایج موثری خواهد شد.



 گفتنی است، با نائل آمدن محمدهادی زامیاد به افتخار بازنشستگی، فریق محمودی، بخشدار سابق شاهو، به عنوان بخشدار جدید باینگان معرفی گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد