یادواره شهدای فرهنگی در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301458|14:54 - 1402/10/20
نسخه چاپی
یادواره شهدای فرهنگی در پاوه برگزار شد
صبح امروز یادواره شهدای فرهنگی با حضور فرماندهی سپاه ناحیه پاوه، مدیر آموزش و پرورش پاوه و جمعی از فرهنگیان و خانواده های شهدای فرهنگی شهرستان در یادمان شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در سخنانی  با بیان اینکه نباید نام و یاد شهدا به دست فراموشی سپرده شود، گفت: امروز جامعه ما معطر به نام و یاد شهداست و آسایشی که در آن به سر می‌بریم به خاطر مجاهدت‌های آنهایی است که از جان خود برای راحتی ما گذشتند.



سرهنگ مسعود دوستی با اشاره به اینکه باید در یادواره ها مکتب شهدا تبیین شود گفت: تبیین مکتب شهدا خود یک وظیفه سنگینی است که هر کدام از ما باید عهده دار آن باشیم و جامعه ای که تبیین مکتب شهدا در آن رواج باشد و نگاهش معنوی و جهادی باشد در عرصه های مختلف شکست نمی خورد، بلکه پیشروی هم خواهد داشت.
 

 

وی گفت: شهدای والامقام ما با اقتدار در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه ایستادند و  امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.
 

 

وی گفت: در ابتدای انقلاب مردم و دانشجویان، بر علیه نظام طاغوتی متحد شدند و در این راه از جان و مال و فرزندان خود گذشتند چرا که  ایدئولوژی ما مبتنی بر دین مبین اسلام و محور آن کتاب خدا و سنت رسول الله است.

 

سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در ابتدای مراسم در سخنانی اظهار داشت: بنای آموزش و پرورش بر این است که یادواره ها را در مدارس هم، همچون گذشته برگزار کنیم.
 

 

وی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی آموزش و پرورش به تشریح فعالیت های یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی پاوه پرداخت.
 

 

در پایان مراسم نیز از خانواده های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل به عمل آمد.
 

 

گفتنی است شهرستان پاوه 32 شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد