برگزاری نشست کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301464|18:04 - 1402/10/23
نسخه چاپی
برگزاری  نشست کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه
نشست کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، جلسه کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه به ریاست  مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و ادارات مرتبط برگزار شد.

 

 در این جلسه  مدیران ادارات گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص آخرین وضعیت رفع تداخل و صدور اسناد کشاورزی در شهرستان را ارائه دادند.

 

 بنا به جمع بندی انجام شده از ۵۰ پلاک اصلی شهرستان پاوه که مشمول رفع تداخل هستند تاکنون رفع تداخل ۹ پلاک اصلی انجام و نهایی و به تایید کمیسیون استان رسیده و ۱۰ پلاک در شهرستان انجام و به کمیسیون استان ارسال گردیده است.

 

 مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی اعلام کرد با توجه به اینکه ملاک انجام رفع تداخل تفسیر عکسهای هوایی دهه ۴۰ میباشد بدلیل عدم وجود و دسترسی به  این عکسها مراحل رفع تداخل سایر پلاکها تا کنون انجام نشده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در این جلسه تاکید کرد: لازم است با استفاده از همه ظرفیتهای قانونی در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی و فرمان مقام معظم رهبری(مد)و تحقق اهداف ایشان در کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی ،ایجاد تدسعه پایدار و رونق کسب و کار و تولید در اراضی روستایی  همه دستگاهها بایستی برای اجرای تکالیف مشخص شده و عمل به دستور العملهای ابلاغی پای کار باشند و تا پایان سال آتی قانون جامع حد نگار در اراضی کشاورزی به پایان رسیده باشد.

 

 مهندس سالم مصطفایی همچنین در خصوص عدم وجود عکسهای هوایی دهه ۴۰ گفت در این خصوص مکاتبات و توجیهات لازم برای طرح در ستادهای استانی رفع تداخل و کاداستر که با ریاست مدیر کل محترم دادگستری استان و مدیران کل ادارات مرتبط تشکیل میشود بعمل آمده و به امید خدا به دنبال راه حلهایی برای از سر گیری روند کارگروهها در شهرستان تا حصول نتیجه خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد