رئیس تامین اجتماعی پاوه:

1889 مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی پاوه هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301465|16:03 - 1402/10/25
نسخه چاپی
1889 مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی پاوه هستند
رئیس تامین اجتماعی پاوه به خبرنگار ما گفت: در این شعبه با دارا بودن تعداد 1889 مستمری بگیر ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان در شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش هزارماسوله ، سید فخرالدین حیدری رئیس تامین اجتماعی پاوه به خبرنگار ما گفت: در این شعبه با دارا بودن تعداد 1889 مستمری بگیر ماهیانه مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان در شهرستان پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان و انواع مشاغل تحت پوشش این شعبه افزود: طبق آمار این شعبه دارای 7650 نفر بیمه شده اصلی، با احتساب افراد تبعی بالغ بر 19000 نفر جمعیت را تحت پوشش خود دارد که شامل انواع بیمه های اجباری و غیر اجباری می باشد.

 

وی پرداخت مقرری بگیر بیمه بیکاری به مبلغ 3 میلیارد و هشتصد میلیون تومان لغایت پایان آذر ماه، پرداخت مبلغ 336 میلیون تومان غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت 900 میلیون تومان بابت هزینه های حمایتی کوتاه خدت شامل کمک هزینه بارداری ؛ کمک هزینه اورتز و پروتز و ..، پرداخت وام هر کدام  به ارزش دویست میلیون ریال بصورت غیرحضوری و قرعه کشی به مستمری بگیران، خدمات رسانی ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج را از  اهم آمار و اقدامات این شعبه در نه ماهه سال جاری عنوان کرد.

 

حیدری الکترونیکی نمودن پرونده های کارگاههای تحت پوشش، اجرای طرح بیمه ورزشکاران ,امدادگران هلال احمرو .... و ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی واقع در طبقه همکف مسجد صلاح الدین بصورت رایگان را از دیگر خدمات این شعبه بیان کرد.

 

 حیدری تاکید کرد: سازمان با هدف کاهش مراجعات مردم و سهولت در امر خدمت رسانی این شعبه با غیر حضوری نمودن۳۹خدمت مختلف  در سال قبل، این رقم را بیش از  دو برابر و به عدد ۶۹ خدمت غیر حضوری در سال جاری افزایش داده است که از این حیث شعبه پاوه جز شعبات ممتاز کشور می باشد.

 

وی در ادامه از بهره برداری از سامانه ۱۴۲۰ و CRM خبر داد و عنوان کرد: با استفاده از این سامانه مشاوره های غیر حضوری و درخواست های ارسالی بدون مراجعه ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام و به درخواست های ارسالی  رسیدگی می گردد.

 

حیدری با اشاره به گسترش بیمه های طرح فراگیر خانواده ایرانی در شهرستان ابراز امیدواری نمود که این حرکت مهم باعث کاهش فقر و افزایش مولفه توسعه در شهرستان گردد .

 

وی همچنین از مزایای فراوان بیمه زنان خانه دار و دانشجویان به افزایش انگیزه در بین بانوان خانه دار و رفع نگرانی بابت فقدان سابقه کار دانشجویان قبل از استخدام اشاره نمود.

 

رئیس تامین اجتماعی در پایان گفت: با نشست های تعاملی و فرهنگی با ائمه جمعه و جماعات شهرستان و رئیس دانشگاه پیام نور و روسای سایر ادارات؛ امید است روند رو به رشد دایره شمول شهرستان در زمینه بیمه های اجتماعی و فرهنگ سازی در این زمینه موجب بهره مندی هرچه بیشتر احاد مردم شهرستان از خدمات سازمان تامین اجتماعی گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد