نشست نهضت ملی مسکن در پاوه برگزار شد/80 نفر متقاضی مسکن ملی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301470|15:29 - 1402/10/26
نسخه چاپی
نشست نهضت ملی مسکن در پاوه برگزار شد/80 نفر متقاضی مسکن ملی در پاوه
نشست نهضت ملی مسکن با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی در پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، در این نشست معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: در اجرای عملیات عمرانی نهضت ملی مسکن بدنبال راه حل برای رفع مشکلات پیش رو هستیم.

 

مهندس نجفی افزود: مسکن، یکی از دغدغه های اصلی دولت و رهبر معظم انقلاب است و در این راستا ما هر هفته کار گروه ویژه نهضت ملی مسکن داریم که در ذیل شورای برنامه ریزی ها، فعالیت دارند.

 

وی گفت: اولویت اول ما این است که بدنبال راهکار باشیم و گره ها را باز کنیم تا اجرای عملیات عمرانی تسریع یابد.

 

وی افزود: نهضت ملی مسکن در برخی از شهرستان های استان بدلیل استقبال مردم و متقاضیان، در مراحل خوبی قرار دارد و ان شاالله در شهرستان پاوه هم با رفع مشکلات تسریع یابد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: کل ثبت نام نهضت ملی مسکن در شهرستان پاوه ۴۷۰۰ نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۱ نفر تایید نهایی شده اند.

 

شمس الله خدادادی افزود: از این تعداد نیز تشکیل پرونده ۸۰ نفر با آورده نقدی انجام شده است.

 

وی گفت: برای مرحله اول نهضت ملی مسکن در پاوه ما سه بلوک ۳۲ واحدی را پیش بینی کردیم که هنوز متقاضیان این سه بلوک تکمیل نشده است.

 

خدادادی افزود: سهم آورده این متقاضیان نیز به صورت میانگین ۱۰۰ میلیون تومان است که با این مبلغ تنها فنداسیون دو بلوک انجام شده است.

 

فرماندار پاوه نیز بر تسریع عملیات مسکن ملی تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد