شهردار نودشه گفت:

سنگ بنای توسعه ی شهری درمشارکت مردم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301472|18:21 - 1402/11/11
نسخه چاپی
سنگ بنای توسعه ی شهری درمشارکت مردم است
شهردار نودشه گفت: سنگ بنای توسعه ی شهری، مشارکت مردم است.

به گزارش هزارماسوله ، شهردار شهر نودشه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با اشاره به اظهار داشت: سنگ بنای توسعه ی شهری، مشارکت مردم در ایجاد زیر ساخت‌های اقتصادی ، رفاهی ، تفریحی و اجتماعی است .


علی اشرف خسروی گفت: در جامعه ی شهری توسعه یافته مشارکت‌های مردمی در سطح بسیار بالایی است و به همین دلیل است که این جوامع و شهرها راه توسعه همه جانبه را در پیش گرفته اند .

 

مهندس خسروی در ادامه افزود: جمله ی "شهر خوب را شهروندان خوب می سازند " هر چند شاید تکراری و کلیشه ای بنماید اما این یک واقعیت محرز و تجربه شده جهانی است و این شهروندان وظیفه شناس هستند که شهر را تبدیل به یک شهر با اقتصاد متعادل و پیشرونده، فرهنگی غنی سازی شده و جامعه ای پویا و فعال و شاداب سوق می دهند.

 

 مهندس خسروی در پایان گفت : باید به جای برخی مقاومت‌های غیر ضروری در مقابل روندهای توسعه ای برای توسعه ی شهرمان سنگ تمام بگذاریم تا فرزندان این شهر با استفاده از ظرفیت‌های آن استعدادهایشان شکوفا شده ظرفیت‌های بی بدیل خود را آشکار نمایند، بی شک شهرداری نودشه در این میان نقش کاتالیزور را دارد و در نظر داریم این نقش مهم را به بهترین شکل ایفا نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد