فرماندار پاوه:

چشم امیدملتهای ستمدیده به درخت تنومندانقلاب اسلامی است+عکس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301476|18:33 - 1402/11/11
نسخه چاپی
چشم امیدملتهای ستمدیده به درخت تنومندانقلاب اسلامی است+عکس
فرماندار پاوه گفت: چشم امید مردم مظلوم و ملتهای ستمدیده به درخت تنومند انقلاب اسلامی است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی و زنگ انقلاب که بمناسبت آغاز دهه مبارکه فجر در مدرسه شهید فاتح نقشبندی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی مانع از انتقال واقعیت ها به مردم ما می شود و اگر مطالبی هم انتشار داده شود وارونه آن را بیان می کند که ما باید مراقب ترفندهای فضای مجازی باشیم .

 

علیرضا حیدری با اشاره به ارائه خدمات نظام در طول این 4 دهه گفت: حضور متخصصین پزشکی در شهرستان پاوه گواهی بر این ادعاست که  بواسطه انقلاب اسلامی توجه به مناطق محروم بیشتر است.

 

وی گفت: 12 بهمن با ورود امام به خاک کشور، دنیا از استقبال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران متحیر ماند.



وی ادامه داد: امام با ورود به خاک کشور هدایت و رهبری نهضت را بدست گرفتند.



وی تصریح کرد: امروز ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد که به برکت خون هزاران شهید و رهبری امامین انقلاب و ایثارگری شهدا و اقشار مختلف مردم انقلاب ما به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

 

علیرضا حیدری افزود: شاخ و برگهای تنومند انقلاب اسلامی با استقامت و رشادت های شهدا امروز بر سر تمام ملتهای مستضعفین سایه افکنده و چشم امید مردم مظلوم و ملتهای ستمدیده به درخت تنومند انقلاب اسلامی است.



وی افزود: امنیت امروز ما حاصل ریخته شدن خون شهدای ماست که ما مدیون خون همین شهدا هستیم.



فرماندار پاوه گفت: دهه فجر، فرصت مناسبی برای نمایش و عظمت انقلاب است چرا که آن چیزی که بدست آورده ایم با دستان جوانان برومند اساتید و دانشمندان بدون کوچکترین الگو از جایی ساخته شده است.



حیدری در پایان گفت: جوانان سرمایه های اصلی نظام هستند و دشمن بر روی دانش آموزان و جوانان ما سرمایه گذاری های کلان انجام می دهد و لذا آموزش و پرورش  بایدبه گونه ای عمل کند که در مسیر رشد و تعالی خود بدون هیچ آسیبی حرکت کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد