شهردار نودشه خبر داد:

افتتاح سالن ورزشی پارک هنار در دهه مبارک فجر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301484|09:32 - 1402/11/13
نسخه چاپی
افتتاح سالن ورزشی پارک هنار در دهه مبارک فجر
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشگاه ورزشی سقف کوتاه پارک هنار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش هزارماسوله ، مهندس علی اشرف خسروی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بیش از ده سال از آغاز ساخت و احداث باشگاه سقف کوتاه پارک هنار شهرداری می گذرد که با توجه به چندین نشست بنده و اعضای محترم شورای اسلامی و هم چنین پیگیری های مستمر از طریق اداره ی ورزش و جوانان شهرستان پاوه کار تکمیل ساختمان باشگاه طی ماههای گذشته به پایان رسیده است.

 

شهردار نودشه در ادامه افزود: یکی از موانع پیش رو جهت بهره برداری جوانان و ورزشکاران از این باشگاه نداشتن ملزومات داخلی در آن بود که شهرداری پس از رایزنی با شورای محترم شهر و موافقت این عزیزان و مساعدت و همراهی رئیس  اداره ی ورزش و جوانان پاوه  جناب آقای سعدی توفیقی. اقدام به تهیه ملزومات داخلی مورد نیاز این باشگاه نیز نمود که در روزهای آینده این تجهیزات نصب و در روز هفدهم بهمن ماه پس از مراسم افتتاح تحویل جوانان و ورزشکاران شهر داده خواهد شد.

 

وی در پایان از حمایت‌های بی دریغ فرماندار شهرستان پاوه آقای مهندس حیدری ، رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان پاوه آقای سعدی توفیقی ،اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، تعداد زیادی از جوانان و ورزشکاران و شهروندان گرامی از شهرداری در این راستا صمیمانه قدردانی و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد