سرهنگ مسعود دوستی:

انقلاب اسلامی ایران را از وابستگی به غرب رهاند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301486|22:00 - 1402/11/13
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی ایران را از وابستگی به غرب رهاند
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: انقلاب اسلامی با رهاندن ایران از وابستگی به غرب و شرق و ایجاد استقلال سیاسی و بازگرداندن روحیه اعتماد به نفس ملی، مرزهای علمی نوین دنیا را در نوردیده است.

به گزارش هزارماسوله ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مناسبت دهه فجر ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را نباید صرفاً به دستاوردهای مادی و ملموس محدود کرد بلکه انقلاب افزون بر دستاوردهای مادی و محسوس ، دستاوردهای معنوی و هنجاری هم داشته است چه بسا این دستاوردها از حیث ماهوی و الهام بخش ،اهمیتشان به مراتب بالاتر از دستاوردهای مادی بوده است.



سرهنگ مسعود دوستی افزود: انقلاب اسلامی با رهاندن ایران از وابستگی به غرب و شرق و ایجاد استقلال سیاسی و بازگرداندن روحیه اعتماد به نفس ملی، مرزهای علمی نوین دنیا را در نوردیده است. 



وی گفت: انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه‌های راهبردی، ایران را در ردیف چند کشور اول جهان قرار داده است.



سرهنگ دوستی در ادامه به تغییر سیاست خارجی ایران از بازیگر وابسته به بازیگر مستقل و مسئولیت پذیر در دوران بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و به برخی از دستاوردها در حوزه های مختلف که برای ملت بزرگ ایران حاصل شده است، اشاره کرد.



فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پایان با اشاره به دسته بندی موانع و چالش‌های هویتی انقلاب اسلامی گفت: باید در برابر چالش های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و مدیریتی از دو قطبی های کاذب بپرهیزیم و به اصلاح و حل این موانع و چالش ها اقدام کنیم.



وی با بیان اینکه موضوع مدیریتی یکی از موانع وچالش های انقلاب، است گفت: در برخی از مدیران روش و منش تکلیف گریزی وجود دارد که هر مدیر با قبول مسئولیت خود، نباید از وظایف خود کوتاهی کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد