در میانه فجر چهل و پنجم؛

همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی باینگانی برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301490|16:16 - 1402/11/15
نسخه چاپی
همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی باینگانی برگزار شد
در میانه فجر چهل و پنجم انقلاب اسلامی؛همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی باینگانی برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی منطقه باینگان، صبح روز یک شنبه، مورخ پانزدهم بهمن ماه جاری با حضور اعضای شورای اداری، همکاران ستادی، فرماندهان نظامی و انتظامی و دانش آموزان پایه دوازدهم در پژوهشسرای دانش آموزی اندیشه برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار صفدر سلطانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در سخنانی، ضمن برشمردن حفظ تمامیت ارضی وگسترش معنویت به عنوان برخی از برکات بی سابقه انقلاب اسلامی، دین ستیزی و ضدیت با اسلام را از مهم ترین عوامل تشکیل انقلاب دانست و افزود: ایجاد مراکز عیاشی، ترویج علنی اقدامات ضد دینی، حمایت گسترده از بهائیت و اجرای جشن های مبتذل، از مصادق این اسلام ستیزی بود.

 

وی در ادامه، دست نشاندگی و وابستگی بیش از حد، وجود فساد سیستماتیک در داخل بدنه نظام، رواج فرهنگ مضحک ما نمی توانیم و بی اعتنایی به خواست و آرای مردم را از دیگر عوامل خشم مردم علیه رژیم مذکور و سقوط آن دانست.

 

این مقام مسئول، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و رسیدن برخی از دانش آموزان به سن تکلیف سیاسی، حق تعیین سرنوشت را دلیل اول شرکت در انتخابات دانسته و تصریح کرد: راه حل بسیاری از مشکلات، حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات است.

 

سلطانی در خاتمه، امنیت آفرینی، ایجاد تحول در مدیران و ورود نخبگان به این چرخه را از دیگر دلایل اهمیت حضور در انتخابات نام برده و خاطرنشان ساخت: سرانجام این حضور، تثبیت دوباره مردم سالاری دینی به جای دیکتاتوری و وابستگی در کشور است.

 

پیشتر فریق محمودی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به تشدید جنگ های شناختی و ترکیبی دشمن در این برهه حساس، جهاد تبیین و افزایش ارتباط با مردم را راهکار مقابله با این ترفند نابخردانه دشمنان دانست.

 

در پایان این مراسم، دانش آموزان ضمن آشنایی با نحوه برگزاری انتخابات، از تشکیل شعب تا اخذ و شمارش رای، آرای نمادین خود را که مزین به نام زیبای ایران اسلامی بود به صندوق انداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد