علیرضا حیدری:

ادبیات دشمن با شناخت جایگاه نظام تغییر کرده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301493|20:03 - 1402/11/15
نسخه چاپی
ادبیات دشمن با شناخت جایگاه نظام تغییر کرده است
فرماندار پاوه گفت: ادبیات دشمن در معادلات سیاسی به سبب شناخت جایگاه کشور و نظام ما تغییر کرده است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در نشست پیشرفت های شگفت انگیز زنان  در پرتو انقلاب اسلامی و تبیین نقش انتخابات در انقلاب و جهاد تبیین در سخنانی ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت:  انقلاب اسلامی در مرحله وقوع با رهبری مدبرانه و قاطع حضرت امام و حضور پررنگ مردم توانست پیروزی را به دست آورد.

 

علیرضا حیدری افزود: در واقع این پیروزی با عنصر رهبری و پشتوانه مردم به دست آمد چرا که هر انقلابی بدون رهبر و پشتوانه مردمی باشد به اهداف خود نمی رسد.

 

وی گفت: حضور فراگیر مردمی از تمام اقشار، حقیقتی بود که روایت یکی از تفاوت‌های جدی انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌های دیگر نشان می دهد.

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه انقلاب ما مردمی بود گفت: امامین انقلاب با تدابیر حکیمانه خود، سکاندار این نظام بوده اند و انقلاب ما هم تا به امروز بدون وقفه حرکت کرده و هر روز شتاب ما به سمت هدف بیشتر و بیشتر می شود.

 

حیدری ادامه داد: امروز دشمنان ، جایگاه انقلاب را در سطح بین المللی، به درستی و بهتر می شناسند که به چه قدرتی دست پیدا کرده ایم.

 

وی افزود: امروز جوانان و فرزندان برومند و رشید ما توانسته اند در دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی بدون الهام از کشوری نیازهای اساسی کشور را برطرف کنند.

 

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: ادبیات دشمن در معادلات سیاسی به سبب شناخت جایگاه کشور و نظام ما تغییر کرده است.

 

حیدری در پایان نیز به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: برای یک نهضت دو بازو وجود دارد که تاثیرگذارترین بازوان نهضت نیز رهبری و مردم می باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی، اقشار مختلف جامعه با نهضت امام(ره) همراه نهضت شدند.

 

وی با بیان اینکه از هر قشری در جامعه برای انقلاب هزینه کردند گفت: قشر بازاریان و کسبه و تجار نیز در کنار دیگر اقشار، نهضت انقلاب را همراهی کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور افزود: اقشار مختلف مردم دست به دست هم دادند و در پیروزی انقلاب موثر بودند و امروز هم در صحنه ای دیگر قطعا این صنف های مختلف تاثیر گزار هستند.

 

وی با اشاره به بحث انتخابات نیز گفت: هر چه قدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قدرت چانه زنی ما در عرصه های سیاسی و بین المللی بیشتر است.

 

وی در پایان گفت: در این زمان که دشمنان از طریق این رسانه های فیک بدنیال وارونه جلوه دادن خدمات نظام هستند، داشتن سواد رسانه ای از اهم موضوعات است که باید مطالب درست و نادرست را از هم تشخیص داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد