برخورد جدی راهور با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در پاوه/اعمال قانون با 36 خودرو در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301496|09:37 - 1402/11/16
نسخه چاپی
برخورد جدی راهور با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در پاوه/اعمال قانون با 36 خودرو در پاوه
پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه با تخلفات پلاک(پلاک مخدوش ، فاقد پلاک ، و پلاک ناخوانا) ، شیشه دودی ، چراغ ال ای دی و تغییر در وضعیت ظاهری برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان با تخلفات رانندگی(پلاک مخدوش،  فاقد پلاک ، و پلاک ناخوانا) ، شیشه دودی ، چراغ های ال ای دی و تغییر در وضعیت ظاهری به طور کلی هر اقدامی که ایمنی ترافیک دیگر رانندگان و شهروندان را به خطر بیاندازد برخورد می نماید.

 

سروان سیروس مرادی افزود: در همین راستا در هفته اخیر در سطح معابر شهری به صورت شبانه روز اقدام به گشت زنی که تعداد ۳۶ دستگاه خودرو به صورت فیزیکی و تعداد رانندگان متخلف هم اعمال قانون گردیده اند و در سوابق گواهی نامه آنان نمره منفی درج گردید.

 

وی تاکید کرد: والدین گرامی به هیچ وجه زیر سن قانونی و قبل از اخذ گواهینامه رانندگی ، وسیله نقلیه را چه برای رانندگی چه برای آموزش در اختیار فرزندان خود قرار ندهند.

 

مرادی در پایان از شهروندان خواست با تمکین به قانون از تردد خودروهای فاقد پلاک ، پلاک مخدوش و آنهایی که در شکل ظاهری تغییر ایجاد شده خودداری کنند و گفت: همشهریان در صورت مشاهده‌ چنین خودروهایی می توانند موضوع را از طريق سامانه های۱۱۰ و ۱۲۰ به پلیس گزارش نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد