دلجویی و تفقد از خانواده کولبر کشته شده توسط حرس الحدود / دیدار و تجلیل از بانوی کارآفرین میوانی توسط فرمانده قرارگاه شهید کاظمی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301499|22:50 - 1402/11/16
نسخه چاپی
دلجویی و تفقد از خانواده کولبر کشته شده توسط حرس الحدود / دیدار و تجلیل از بانوی کارآفرین میوانی توسط فرمانده قرارگاه شهید کاظمی

به گزارش هزارماسوله ، سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی، امروز در ادامه سلسله سرکشی های خود با  خانواده مرحوم هوشیار محمودی کولبر کشته شده توسط حرس الحدود و همچنین خانم فرشته حسینی کار آفرین‌نمونه کشوری دیدار وگفتگو نمودند.

 

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی ابتدا  به روستای  شمشیر رفتند و با خانواده کولبر  مرحوم هوشیار محمودی که توسط نیروهای حرس الحدود کشور عراق کشته شده بود دیدار و از آنان دلجویی نمودند.

 

سردار آسیابانی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار و ابراز همدردی با خانواده مرحوم محمودی برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند بزرگ و مهربان مسئلت نمودند.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در این دیدار ضمن اشاره به تاکید ماموستا قادری امام جمعه محترم پاوه در خصوص پیگیری حق و حقوق قانونی این موضوع گفتند: قاطعانه پیگیر حقوق قانونی این خانواده از طریق مراجع قضایی و وزارت امور خارجه خواهیم بود.

لازم به ذکر است مرحوم هوشیاری محمودی کولبر اهل روستای شمشیر پاوه بود که بر اثر اصابت شلیک گلوله نیروهای مرزبانی کشور عراق در تاریخ ۲ بهمن ماه امسال جان باخت.

 

مقصد دوم سردار محرومان روستای بانوان کلاش باف بخش باینگان بود.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در ادامه با حضور در روستای میوان به دیدار خانم فرشته حسینی مدیرعامل تعاونی بانوان کلاش باف رفتند و از تلاش های این بانو در زمینه اشتغال سپاسگزاری نمودند.

سردار آسیابانی در این دیدار ضمن اشاره به حضور این بانو در نمایشگاه توانمندی های داخلی و تقدیم هدیه به رهبر انقلاب و دریافت انگشتر از معظم له این کار را اقدامی بسیار ارزشمند دانستند که نشات گرفته از روح و طبع بزرگ زنان مسلمان و کرد منطقه اورامانات است و از این کار به عنوان یک کار بزرگ که ترسیم کننده بخشی از هویت ملی و اسلامی زنان این منطقه می باشد نام بردند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد