دیدار چهره به چهره مقامات قضایی پاوه با مددجویان زندانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301501|22:54 - 1402/11/16
نسخه چاپی
دیدار چهره به چهره مقامات قضایی پاوه با مددجویان زندانی
در پنجمین روز از دهه فجر، رئیس دادگستری پاوه به همراه دادستان با مددجویان زندانی این شهرستان دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

به گزارش هزارماسوله ، همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آقایان حبیبی شمس رئیس دادگستری و صحرایی  دادستان عمومی و انقلاب و سلیمی مدیر دفتر دادگستری شهرستان پاوه با حضور در زندان این شهرستان  با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو و  ضمن استماع درخواست و مسائل و مشکلات آنان ارشادات  لازم را در اینخصوص ارائه نمودند.

 

در ادامه این بازدید رئیس دادگستری پاوه طی سخنانی در جمع زندانیان ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آنان یادآور شدند سعي كنيد در مدت حضور در زندان در برنامه هاي قرآني وامورات   فرهنگی و تربیتی  زندان حضور فعال داشته باشید تا مشمول امتیازات و ارفاقات قانونی یشتری قرار گیرید.

 

در ادامه نیز دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با اشاره به مشکلات وضعیت ساختمان و  کمبود فضای فیزیکی زندان و نگهداری زندانیان 4 حوزه قضایی اورامانات در این زندان توصیه های لازم در خصوص شرکت زندانیان در فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی را ارائه و اظهار داشتند بصورت مستمر وضعیت قضایی و درخواستهای  همه شما را رصد وسعی برآن داریم که همه زندانیان واجدالشرایط از ارفاقات و امتیازات پیش بینی شده بهره مند شوند.

 

ایشان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعطای مرخصی  به زندانیان واجدالشرایط موافقت نمودند.

 

شایان ذکر است در این دیدار  عزیزی رئیس زندان گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده  در راستای اعطای ارفاقات قانونی و  آزادی زندانیان معسر و نیازمند وکمک و مساعدت نهادهای حمایتی و بسیج حقوقدانان.و افراد نیکوکار به خانواده های آنان ارائه و از بذل توجه و تعامل مناسب و مساعدت‌های مسئولین قضایی شهرستان پاوه  نسبت به زندان و  زندانیان و خانواده آنان تقدیر و تشکر نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد