فرماندار پاوه:

۹۸ درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند/پیشرفت فیزیکی آبرسانی شهر بانه وره ۹۵ درصد است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301510|20:35 - 1402/11/20
نسخه چاپی
۹۸ درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند/پیشرفت فیزیکی آبرسانی شهر بانه وره ۹۵ درصد است
علیرضا حیدری با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان پاوه گفت: ۶ روستای دیگر از روستاهای مرزی به شبکه گاز سراسری متصل خواهد شد که هم اکنون ۹۸ درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مراحل پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی ؛ هدف از انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی از نظر رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: هنر بزرگ امام در آن دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی پس از وقوع انقلاب بود و اکنون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

 

علیرضا حیدری در تبیین تحقق دولت اسلامی بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:  از نظر معظم له دولت اسلامی است دولتی که بر اساس الگو ها و معیارهای کاملا اسلامی بنا شده باشد لذا نقش آفرینی مردم و سهم هر ایرانی در تحقق این امر کاملا مبرهن و آشکار است.

 

وی با بیان اینکه ارکان اصلی قوه مقننه و مجریه توسط خود مردم انتخاب می شوند گفت: اگر مردم در انتخابات ها دقت کنند و همواره با بصیرت و آگاهی  و تحقیق کافی نسبت به انتخاب افراد اصلح و کارآمد و مومن و انقلابی و دلسوز به اسلام و کشور اقدام کنندو در انتخابات حضور آگاهانه  داشته باشند نقش خود را به درستی ایفا کرده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: ان شاالله مردم عزیز ما با قصد قربت الی الله و ادای وظیفه و حق خودشان از بین افراد تایید صلاحیت شده فردی که صالح، کارامدتر و دلسوزتر است کسی را انتخاب کنند که پاسخگوی مطالبات مردم باشد،  و وعده همه ما ۱۱ اسفند  پای صندوق رای،  تا انتخابات سالم و پرشوری در شهرستان داشته باشیم.

 

فرماندار پاوه با اشاره به دهه مبارکه فجر نیز گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و اقدامات درست، برای مردم است.

 

علیرضا حیدری با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان پاوه گفت:  ۶ روستای دیگر از روستاهای مرزی به شبکه گاز سراسری متصل خواهد شد که هم اکنون ۹۸ درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز بهره مند هستند، وی افزود چند روستای دیگر باقی مانده که عملیات احرایی آنان در دست اقدام است.  ان شاالله بزودی این شهرستان در گازرسانی سبز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سالن سقف کوتاه نودشه با ۳ میلیارد اعتبار، خانه بهداشت سرکان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون، و آسفالت روستای بله ای با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون، در این دهه به بهره برداری رسیده اند، که با آسفالت جاده روستای بله ای تمام راههای مواصلاتی ما آسفالته شده اند.

 

حیدری اضافه کرد: آبرسانی به روستای تین با ۴ میلیارد اعتبار ، چمن مصنوعی روستای نروی ۷۰۰ میلیون، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی است که در این دهه به بهره برداری رسید.

 

فرماندار پاوه با اشاره به طرحهای در دست اقدام نیز گفت: عملیات اجرایی کنار گذر شهر پاوه، به طول ۱۶ و نیم کیلومتر در حال اجراست، و یکی از نیازهای اساسی و لازم و ضروری برای کاهش ترافیک در پاوه است.

 

حیدری خاطر نشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان، پایگاه امداد نجات جاده ای با پیشرفت ۸۵ الی ۹۰ درصدی در سه راهی باینگان، احداث ۴ واحد آموزشی روستاهای هانی گرمله، سریاس، شمشیر و خانقاه، چمن روباز خانقاه، سراب هولی و چورژی، اجرای زیر ساخت و رفع نواقص و کاپیتاژ خودروها در پایانه مسافر بری مرز شوشمی که جزء مطالبات دیرینه مردم در شهرستان بود، از دیگر پروژه هایی هست که دنبال و پیگیری می شود.

 

وی در پایان با اشاره به ساخت سالن های ورزشی شهرستان، در قیاس با قبل از انقلاب گفت: هم اکنون ما ۲۲ سالن ورزشی سرپوشیده در شهرستان داریم که علاوه بر آن با وجود زمین چمن و خاکی، باز هم پیگیر افزایش زمین چمن مصنوعی برای سایر روستاها هستیم.

 

فرماندار پاوه افزود: پروژه آبرسانی پاوه و نوسود و بانه وره هم اکنون در دست اجراست که درصد پیشرفت فیزیکی شهر بانه وره ۹۵ درصد و روستاهای نزدیک شهر نوسود هم با ۶۰ درصد در حال اجراست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد