برپایی اردوی تیم کشتی شهرستان پاوه در مازنداران

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301516|19:06 - 1402/11/23
نسخه چاپی
برپایی اردوی تیم کشتی شهرستان پاوه در مازنداران
اردوی تیم کشتی شهرستان پاوه در استان مازنداران شهرستان جویبار برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: اردوی آمادگی تیم شهرستان پاوه، باشگاه آقای وریا سلیم زاده در شهرستان جویبار  در تاریخ  ۱۷ بهمن لغایت ۲۲ بهمن برگزار گردید.

 

سعدی توفیقی افزود: تیم پاوه با حضور در باشگاه فردوس جویبار با مربی گری حاج محمود اسماعیل پور کار خود را در این اردو آغاز و با حضور در باشگاه قهرمانان کوه خل با مربیگری بهروز نیک نژاد و باشگاه المپیک بهنمیر با مربیگری میلاد اصغری کار خود را ادامه داد. 

 

وی گفت: کشتیگیران پاوه با حضور در  باشگاه امام علی لپو صحرا با مربی گری همت مسلمی و حضور و دیدار با قهرمان جهان و المپیک آقای حسن یزدانی به کار خود در این اردو پایان دادند.

 

توفیقی در پایان گفت: با تشکراز اقای  حمید فهیمی رییس هیات کشتی شهرستان پاوه بابت همکاری و تشکر از  آقایان وریا سلیم زاده و حمید فتحی که همواره با برگزاری اردوهای مختلف در شهر های کشتی خیز  نقش مثبتی در پیشرفت کشتی شهرستان در رده های پایه داشته اند و همچنین تشکر ویژه از خیرین محترم باشگاه کشتی و شهرستان که هزینه این اردو را متقبل و گامی مهم در پیشرفت کشتی شهرستان در رده پایه برداشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد