برکت در اورامانات جاری است/بهره برداری 680 طرح و پروژه در اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301518|11:45 - 1402/11/24
نسخه چاپی
برکت در اورامانات جاری است/بهره برداری  680 طرح و پروژه در اورامانات
مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در اورامانات گفت: از ابتدای سال تاکنون 680 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش هزارماسوله ، مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در اورامانات به خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال تاکنون 680 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در حوزه زنجیره سبز و آبی و مشاغل خدماتی و گردشگری و صنایع دستی  به بهره‌برداری رسیده است.

 

رضا خرمی تصریح کرد: ایجاد روحیۀ خودباوری و «ما می‎توانیم» که یکی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است بیش از پیش در بین جوانان اورامانات وجود دارد و بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات در جهت توانمند سازی و استعداد افراد در زمینه ایجاد شغل توجه دارد و با اولویت کسب و کارهای دانش‌بنیان  و توجه به تکمیل شبکه ، زنجیره تولید با تنوع حوزه‌ها بویژه زنجیره سبز و آبی در بخش کشاورزی وباغداری ، دامداری، خدمات وصنایع دستی و گردشگری و غیره در راه ایجاد اشتغال پایدار فعالیت داریم.

 

وی ادامه داد: در حوزه زنجیره آبی با مشارکت شیلات استان و شهرستانها هم طرح و تسهیلات متناسب برای تجهیز استخرهای پرورش ماهی به متقاضیان تخصیص داده شده و تعدادی معرفی به بانک شده و کارهای خوبی در حال انجام است .

 

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد در پایان گفت: بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال از ابتدای امسال به ١١٠ روستا یا محله شهر و روستاهای اورامانات ورود کرده وبیش از ٤٥٠ نفر دیگر در حال حاضر به بانکهای عامل معرفی شده و امیدواریم با تعامل خوبی که بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات با تسهیلگران و متقاضیان بنیاد برکت دارند بزودی شاهد پرداخت وشروع طرح  های این عزیزان نیز باشیم و اجرای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد