شهردار نودشه:

بودجه سال آینده بودجه ایی توسعه محور است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301524|12:54 - 1402/11/26
نسخه چاپی
بودجه سال آینده بودجه ایی توسعه محور است
شهردار نودشه با اشاره به بودجه سال آینده گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بودجه ایی توسعه محور است .

به گزارش هزارماسوله ، شهردار نودشه به خبرنگار ما گفت: بودجه 1403 شهرداری نودشه تهیه و توسط شهردار و مسئول مالی تحویل شورای اسلامی شهر شد و پس از چندین جلسه برسی   سرانجام امروز با حضور اکثریت اعضای محترم شورای شهر تصویب شد.

 

مهندس علی اشرف خسروی در ادامه افزود : بودجه  امسال با مبلغ ۱۶۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بسته شد که شهرداری در نظر دارد با تحقق بودجه ی مذکور سال آینده طرحها و پروژه های زیر بنایی زیادی جهت توسعه ی همه جانبه شهر را آغاز نماید.

 

 مهندس خسروی هم چنین گفت : دفترچه ی عوارض سالیانه مربوط به سال ۱۴۰۳  توسط شهرداری به شورای شهر تحویل گردید که پس از بررسی های لازم عوارض مربوطه تصویب و جهت تصویب نهایی به فرمانداری پاوه ارسال گردیده است.

 

وی در ادامه افزود: نرخ عوارض سطح شهر با اعلام مراجع ذیصلاح تا سقف ۴۵درصد اعلام گردید که پس از چندین جلسه رسیدگی نهایتا ۱۵درصد حذف و با افزایش ۳۰درصدی تصویب شد که پس از تصویب در شورای اسلامی جهت بررسی در هیات تطبیق فرمانداری به فرمانداری پاوه نیز ارسال گردید .

 

وی با اشاره به بودجه سال آینده گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بودجه ایی توسعه محور است .

 

شهردار نودشه در ادامه افزود: برای رسیدن به تحقق کامل بودجه بنده بعنوان شهردار نودشه کمر همت خواهم بست و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم نمود.

 

مهندس خسروی در ادامه افزود: امیدوارم همه ی شهروندان برای رسیدن شهر به یک شهر توسعه یافته چه آنهایی که در شهرمان ساکن هستند و چه آنهایی که در شهرها و مکانهای دیگر ساکن هستند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنند.

 

شهردار نودشه هم چنین گفت : شورای محترم شهر با شهرداری همدل و همصدا هستند و تلاششان آن است که شهر را به طرف بهترین ها سوق دهند امیدوارم این عزیزان برای تحقق اهداف شهرداری در سال آینده با تلاشی مضاعف در کنار شهرداری باشند.

 

مهندس خسروی در پایان گفت : از تمامی مردم مسلمان نودشه می خواهم دعای خیرشان را برای رسیدن ما به اهداف توسعه ایی در نودشه بر ما ارزانی دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد