وقتی که کلاس های فوق برنامه دبیرستان شهدا، تعطیلی نمی شناسد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301526|20:35 - 1402/11/26
نسخه چاپی
وقتی که کلاس های فوق برنامه دبیرستان شهدا، تعطیلی نمی شناسد
مدیر دبیرستان شهدای هشتم ابان پاوه گفت: تصمیم بر آن شد که برای رشد آموزشی دانش آموزان “کلاس های فوق برنامه عملیاتی و مدون” برای دانش آموزان برگزار کنیم.

به گزارش هزارماسوله ، مدیر دبیرستان شهدای هشتم ابان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به تصمیم این مدرسه جهت عملیاتی نمودن برخی از تصمیمات برای رشد دانش آموزان با برگزاری کلاس های فوق العاده اظهار داشت: پیش از این و در هفته گذشته جلسه ی شورای دبیران با حضور پرشور و استقبال ۱۰۰/ درصدی همه ی همکاران ، عوامل اجرایی ، نماینده های داوطلب انجمن اولیا و مربیان و ریاست آموزش و پرورش پاوه همراه شد.

 

سید نوزاد سلیمانی افزود: در این جلسه هر کدام از همکاران به توصیف ، تحلیل و ارائه ی راهکارها برای بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی این مدرسه پرداختند .

 

وی گفت: بنده نیز به نوبه ی خود ضمن تقدیر و تشکر از همه ی والدین و همکاران و مدیر آموزش و پرورش پاوه، برنامه های عملیاتی خود را برای ادامه ی کار تشریح کردم.

 

سلیمانی ادامه داد: در ادامه آقایان نجمی و حسینی به عنوان داوطلبان آزاد و به نمایندگی همه ی عزیزان در جلسه ضمن تشکر از زحمات بی دریغ مجموعه ی دبیرستان شهدا، با ارائه یک سری راه کارهای عملیاتی به ارزش پرورش بیشتر از آموزش اشاره کردند.

 

وی افزود: در نهایت ریاست آموزش و پرورش نیز از همکاران ، عوامل اجرایی و مدیریت  دبیرستان تشکر و پرورش را همتراز آموزش دانست و قرار شد تمام مصوبات جلسه پیرامون یک جلسه ی خاص در سالن ارشاد با دعوت همه ی والدین برگزار و قرائت شود .

 

مدیر دبیرستان شهدای هشتم آبان پاوه با اشاره به نشست امروز نیز گفت: پس از برگزاری نشست امروز نیز، تصمیم بر آن شد که برای رشد آموزشی دانش آموزان “کلاس های فوق برنامه عملیاتی و مدون”  برای دانش آموزان برگزار کنیم که امروز پنج شنبه مورخه ی ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ راس ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲:۳۰ علی رغم تعطیلی و شرایط سخت جوی با همت والای مدرسین مجرب و حضور پرشور دانش آموزان و همکاری جانانه ی والدین گرامی شروع به کار نمودیم .

 

سلیمانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام عوامل اجرایی برای اجرای این مهم گفت: به امید ادامه ی این تصمیم بزرگ و روند عالی تا نتایج بهینه و مطلوب در امتحانات نهایی.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد