بخشدار نوسود:

انتخابات اسفند اولین آزمون سیاسی رای اولی هاست

سرویس: سیاسیکد خبر: 301539|15:03 - 1402/12/01
نسخه چاپی
انتخابات اسفند اولین آزمون سیاسی رای اولی هاست
بخشدار نوسود گفت: انتخابات اسفند اولین آزمون سیاسی رای اولی هاست.

به گزارش هزارماسوله ، نشست هم اندیشی رای اولی های مدارس شهر نوسود با حضور دکتر هدایت محمودی بخشدار نوسود در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود برگزار گردید.

 

بخشدار نوسود در این نشست سخنان خود را در سه محور بلوغ اشد در قرآن کریم، تعلق خاطری به خاک و سرزمین نداریم و جنگ جهانی چهارم بیان کرد و گفت: خداوند متعال در آیه ۶۷ سوره مبارکه غافر مراحل مختلف خلقت انسان را از مراحل مختلف خاک،نطفه،علقه،مضغه،عظام،لحم برشمرده تا به مرحله تولد و طفولیت و سپس مرحله حساس زندگی یعنی بلوغ اشد می رسد " ثُمَّ لِتَبْلُغُوا أَشُدَّكُمْ " مرحله ای که روانشناسان اجتماعی به تاسی از قرآن کریم از آن به دوره جوانی یاد میکنند و هر انتخابی در این دوره که آغاز آن ۱۸ سالگی یعنی امروز شما رای اولی های عزیز است بر سرنوشت دنیوی و اخروی فردی و حتی عمومی جامعه تاثیر حتمی دارد.

 

هدایت محمودی افزود: مطالعه تاریخ نبوت و رسالت نشان می دهد همه پیامبران الهی دوره جوانی سرشاری از ایمان و اخلاص در نیت و عمل داشته اند از حضرات ابراهیم،اسماعیل، یوسف علیهم السلام تا حضرت محمد(ص).

پس بدانید و آگاه باشید که در حساس ترین برهه زندگی تان قرار دارید که هر انتخابی که در این دوره خاص می کنید قطعا آینده تان را رقم خواهد زد.

 

دکتر هدایت محمودی در بخش دوم سخنان خود با تحلیل جمله " ما به این سرزمین تعلق خاطری نداریم چون مرده ای را در آن به خاک نسپرده ایم "  از کتاب " صد سال تنهایی " که جایزه نوبل را برای مولف آن گابریل گارسیا مارکز به ارمغان آورد گذری به سالهای جنگ تحمیلی زد و گفت:دفاع از وطن مقدس شد چرا که ۳۶ هزار دانش آموز این سرزمین جانشان را برای عزت و سعادت ملت ایران فدا کردندپس فراموش نکنیم ما و شما باید امانتداران صادقی برای آن جانهای پاک و جوانان عزیزی باشیم که در این خاک مقدس آرمیده‌اند.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود در بخش سوم سخنان خود به تحلیل محتوای کتاب " جنگ جهانی چهارم " اثر کنت دمارانش رئیس اسبق سازمان جاسوسی فرانسه پرداخت و گفت : مولف این کتاب که ید طولایی در حوزه جاسوسی و نفوذ دارد راه غلبه بر ملتها و دولتهای مخالف از جمله شوروی سابق و انقلاب اسلامی ایران را در سه چیز می داند و میگوید:

الف:  با عقیده به جنگ عقیده باید رفت و ما در این راه بخوبی عمل کردیم که توانستیم ارتش سرخ شوروی را زمینگیر کنیم.

 

محمودی به مصداقی روشن درخصوص جنگ عقیده ها و آرمان ها از کتاب " داعش مصیبت بزرگ دنیای اسلام " اثر حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه اشاره کردند که متذکر می شوند: داعش می رود اما فکر و عقیده مسموم داعش به این زودی ها نابود نمی گردد و آثار شوم آن تا سالهای سال می ماند.

 

ب: امید به آینده را باید در قلب جوانان نابود کرد.

شما جوانان عزیز رای اولی باید بدانید امپراتوری رسانه ای دشمن در خدمت یک هدف شیطانی است و آنهم نابود کردن امید به آینده روشن ایران اسلامی است.

 

ج: جاسوسی و نفوذ راه بی خطر سلطه است.

اسلحه شکست ناپذیر دولتها در جنگ جهانی چهارم(سه جنگ اول: جنگهای جهانی اول ،دوم و جنگ سرد ) جاسوسی و نفوذ است.

 

دکتر هدایت محمودی بخشدار نوسود در بخش پایانی صحبتهای خود، ضمن اشاره به رشادتهای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نابودی داعش سفاک، از جوانان رای اولی نوسود حضور پرشور در انتخابات را خواستار شده و اظهار امیدواری کردند که ۱۱ اسفندماه خلق حماسه باشکوه دیگری را از ملت بزرگ ایران اسلامی شاهد باشیم.

 

درابتدای جلسه کیهان انفرادی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود درخصوص انتخابات پیش رو خطاب به دانش آموزان رای اولی گفتند: شما دانش آموزان عزیز به عنوان یک شهروند وتاثیر گذار در سرنوشت مملکت باید خود تصمیم گیرنده باشید.

 

انفرادی با بیان اینکه سرچشمه اصلی بدبختی انسان غفلت است افزود :نباید نسبت به سرنوشت خود غافل باشیم چرا که انتخاب درست از روی عقل وفهم وبصیرت اعتماد عمومی وتلاش درجهت اصلاح امور را به دنبال دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد