بیان خدمات صورت‌گرفته و نیازهای  شهرستان پاوه توسط فرماندار

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301543|13:43 - 1402/12/03
نسخه چاپی
بیان خدمات صورت‌گرفته و نیازهای  شهرستان پاوه توسط فرماندار
فرماندار پاوه گفت:‌ با وجود خدمات عمرانی خوب صورت گرفته در شهرستان پاوه، دو دستگاه‌ فرهنگی این شهرستان نیاز به تعیین تکلیف دارد.

به گزارش هزارماسوله ، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که با حضور استاندار کرمانشاه، امام جمعه شهرستان و مسوولان استانی برگزار شد،‌ ضمن اشاره به برخی از اقدامات صورت‌گرفته اظهار کرد: احداث 4 فضای ورزشی روباز و چمن مصنوعی در سراب هولی، خانقاه، نروی و چورژی را داشتیم، احداث سه خانه بهداشت روستایی خانقاه، سرکران و زردویی و مرکز سلامت شماره 2 پاوه را داشتیم.

 

 وی افزود: اصلاح و بینی خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف شهری و روستای بیش از 100 کیلومتر، توسعه پست‌های هوایی و افزایش روشنایی معابر روستایی را داشتیم. اجرای طرح‌های آب‌رسانی به شهرهای نوسود، بانه دره و روستاهای حومه را داشتیم که بعضی از آن‌ها الآن در دست اقدام است.

 

 فرماندار پاوه با بیان این‌که این جلسه برای بررسی و مشکلاتی که عمدتاً در شهر شهرستان هست تشکیل‌شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات در جلسات صبح هم گفته شد، تعیین تکلیف وضعیت دو دستگاه فرهنگ در شهرستان هست، یکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات است که به دلیل مشخص نبودن تکلیف این دو دستگاه و نداشتن مدیر ارشاد اسلامی ضربه‌ی فرهنگی به شهرستان واردشده است لذا می‌طلبد فرد مناسبی که جوابگوی نیاز فرهنگی در این شهرستان به‌کارگیری بشود.

 

 وی ادامه داد اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در حد یک نمایندگی بوده و زیرمجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر هست، خدمت مدیرکل سازمان تبلیغات استان عرض شد و ایشان تعجب کردند. لذا ما خواهان اداره تبلیغات اسلامی مستقل هستیم.

 

حیدری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کمبودهای این شهرستان باوجودی که این شهرستان شهره هست به شهر ادب و فرهنگ و هنر ولی متأسفانه ما در این شهر یک سالن اجتماعات نداریم برای مراسمات اجتماعی این شهرستان که در این جلسه تقاضا دارم که مساعدت شود که بتوانیم زمین آن را مصوب کنیم و اعتبار آن را در سفر استانی رئیس‌جمهور مطرح شود.

 

 وی گفت: نبود پزشکی قانونی یک معضل برای این شهرستان تبدیل‌شده است علی‌رغم مکاتبات و درخواست‌های فراوان صورت گرفت هنوز صورت نگرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد