مصاحبه پایگاه خبری هزار ماسوله با فرماندار و رییس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات؛

۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات مجلس در حوزه اورامانات هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301548|16:34 - 1402/12/06
نسخه چاپی
۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات مجلس در حوزه اورامانات هستند
علیرضا حیدری فرماندار پاوه در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله از تمهیدات صورت گرفته در طول چند ماه گذشته و آمادگی های لازم برای انتخاباتی سالم و رقابتی گفت.

به گزارش هزارماسوله ، در این گفتگو حیدری رییس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های پاوه ، ثلاث باباجانی ، جوانرود، و روانسر از چند ماه گذشته تمهیداتی را در راستای برگزاری انتخابات شکوهمند در حوزه انتخابیه اتخاذ کرده اند.

 

فرماندار مرکز انتخابیه ابراز داشت: حسب آخرین هماهنگی ها  با فرمانداران حوزه انتخابیه تعداد ۲۴۷ شعبه اخذ رای برای رای گیری در کل شهرها و روستاها و اماکن حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در حال آماده سازی هستند.

 

وی در ادامه گفت: در این حوزه انتخابیه  ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط و دارای حق رای برای دخالت در سرنوشت خود هستند .

 

حیدری خاطر نشان کرد : بستر های لازم و تجهیزات و اقلام انتخاباتی و  تعرفه اخذ رای  مورد نیاز رای در حوزه انتخابیه به تعداد مورد نیاز در شهرستان های حوزه انتخابیه آماده شده و در اختیار فرمانداری ها برای توزیع در بین شعب در کلیه شهر و روستا قرار گرفته است.

 

فرماندار پاوه همچنین به آمادگی کلیه عوامل و دست اندرکاران اشاره و گفت: ۴۸۴۰ نفر عوامل اجرایی و سایر دست اندر کاران و هیات های نظارت، بازرسی و نیروهای تامین امنیت شعب در کلیه شهرها و روستا در ۴ شهرستان از آمادگی های اولیه برای انتخاباتی با  شکوه در روز ۱۱ اسفند ماه برخوردار هستند.

 

وی افزود: شکوه و عظمت ایران همچون گذشته مستلزم هوشیاری و در صحنه مردم برای خلق حماسه است.

 

وی گفت: از عموم مردم شریف پاوه و اورامانات در کلیه شهرها و روستاها دعوت می کنیم برای ایرانی سرافراز و منطقه رو به رشد و توسعه ، با انتخاب اصلح و  آگاهانه از بین  نامزد های تایید صلاحیت شده بر سرنوشت خود و مقدرات ۴ ساله دخیل باشید .

 

در پایان سرافرازی مردم اورامانات و ایران اسلامی را از درگاه حق مسالت دارم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد