معاون سیاسی فرماندار پاوه:

مشارکت در برخی شهرستان‌های حوزه اورامانات همپا با استان‌های توسعه یافته است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301552|13:29 - 1402/12/08
نسخه چاپی
مشارکت  در برخی شهرستان‌های حوزه اورامانات همپا با استان‌های توسعه یافته است
معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: در برخی شهرستان‌های حوزه اورامانات مشارکت در امورات مختلف؛اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور همپا با استان‌های توسعه یافته در مرکز کشور پیش می‌رود.

به گزارش هزارماسوله ، فرشاد شیخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوهدر گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت:صحبت‌های نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در شهر و روستاها، حاکی از نگاه ژرف آن‌ها به موضوعات منطقه اورامانات است که در نوع خود نامزدها امیدواری بالایی را در بین مردم ایجاد کرده‌اند. 

وی افزود: با رصد اخبار در فضای مجازی در شهرها و روستا، مثل این است که در گلستانی قرار داریم که هر نامزدی عطر و بوی خاصی دارد. این رایحه اگر در کل منطقه اورامانات فراگیر شود حساسیت‌های مردمی بالا می‌رود و قطعا به سمت و سوی انتخاب فردی اصلح در بین آن‌ها منجر می‌شود. این موضوع اگر به طرز صحیحی از سوی مردم رقم بخورد قطعا به نفع مردم منطقه اورامانات و در نگاه کلی به نفع استان و کشور هم خواهد بود.

وی گفت: هر کاندیدایی که فهم عمیق‌تر از مسائل اورامانات و کشور داشته باشد و راهکار برای موضوعات اورامانات داشته باشد؛ مردم به سمت او خواهند رفت و با شناختی که از مردم اورامانات داریم، انتخاب مردم نشان از نگاه ژرف و بسیار عمیق مردمان خطه اورامانات به مسائل جاری کشور و منطقه دارد.

وی ادامه داد: در برخی شهرستان‌های حوزه اورامانات مشارکت در امورات مختلف؛اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور همپا با استان‌های توسعه یافته در مرکز کشور پیش می‌رود. این خصلت ناب از سوی مردمان این منطقه ناشی از آگاهی فرهنگی و رشد بالای علمی است و این نوع نگاه همگون به جامعه سرانجام دیری نمی‌پاید تا در آینده نزدیک، شرایط به مراتب بهتر و بسیار روشن‌تر را برای منطقه رقم بزند.

شیخی گفت: اگر نامزدی از بین افراد شاخص و موجود در صحنه رقابت‌ها بتواند در خور شأن و غوراه مردم ظاهر شود قطعا پیروز رقابت‌ها خواهد بود و اهداف مردم منطقه در مرکز کشور و استان را بیش از پیش محقق خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از عموم مردم شریف پاوه و اورامانات در کلیه شهرها و روستاها دعوت می کنیم برای ایرانی سرافراز و منطقه ای رو به رشد و برخوردار از  توسعه ،  از بین  نامزد های تایید صلاحیت شدهبا انتخابی اصلح و  آگاهانه در سرنوشت خود و مقدرات ۴ ساله منطقه اورامانات دخیل باشند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد