استاد دانشگاه:

انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301554|14:44 - 1402/12/08
نسخه چاپی
انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است
سرکار خانم حسینی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است و سهیم شدن مردم در قدرت اجرایی کشور است.

به گزارش هزارماسوله ، سرکار خانم حسینی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است و سهیم شدن مردم در قدرت اجرایی کشور است.

 

وی افزود: به فرمایش قران کریم هیچ ملتی سرنوشتش تغییر نمی کند مگر اینکه خودش سرنوشت خود را تغییر دهد و یکی از مصادیق بارز تغییر سرنوشت و تغییر و اصلاح کاستی ها همین شرکت در انتخابات و البته انتخاب اصلح است.

 

وی گفت: اگر شرکت کنیم و انتخاب اصلحی نداشته و معیارها و موازین، اصولی و عقلی نباشند شاید به نتیجه ای که مورد دلخواه و نیاز اساسی کشور باشد نرسیم.

 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در طول چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه‌ای از حضور مردم را در قالب مردم ‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته که در نوع خود بی‌نظیر است. 

 

وی در پایان گفت: مردم سربلند ایران نیز همواره با حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات متعدد، اراده خود را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و با شرکت خود و حضور در پای صندوقهای رای برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد