فرماندار پاوه:

نقش دانشجویان در تحقق مشارکت پرشور در انتخابات تأثیرگذار است 

سرویس: سیاسیکد خبر: 301560|16:48 - 1402/12/10
نسخه چاپی
نقش دانشجویان در تحقق مشارکت پرشور در انتخابات تأثیرگذار است 
📌 با حضور فرماندار پاوه: نشست گفتمان آزاد با موضوع تبیین نقش دانشجویان و اساتید دانشگاه در مناسبت های سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه پیام نور پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،

 

فرماندار پاوه با اشاره به نقش ارزشمند دانشجویان در آگاه‌سازی و تببین اهمیت انتخابات پرشور، گفت: جامعه از این قشر آگاه نسبت به آگاه‌سازی مردم انتظار دارد. 

 علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه امروز نهم اسفندماه در نشست گفتمان آزاد دانشگاه پیام نور شهرستان با موضوع تبیین نقش دانشجویان و اساتید دانشگاه در مناسبت‌های مختلف سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دانشگاه در دوران قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی، همواره منشأ تحولات ارزشمندی در کشور بوده است. 

وی با اشاره به نقش مؤثر و حضور فعالانه دانشجویان در تمامی عرصه‌ها در راستای رشد و توسعه کشور، افزود: پایه و اساس انقلاب براساس استکبارستیزی بوده که در این بین دانشجویان با این روحیه در کنار سایر اقشار نقش مهمی در جریان و پیروزی انقلاب داشتند. 

 فرماندار پاوه با اشاره به روحیه عدالت‌خواهی، عدالت محوری و فسادستیزی دانشجویان، گفت: دانشجو هیچگاه در مقابل فساد و ظلم سکوت نمی‌کنند. 

وی متذکر شد: دانشجویان نباید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی و آن‌چه که در رقم‌زدن سرنوشت مؤثر است بی‌تفاوت باشند، خیلی از رسانه‌های معاند با سیاه‌نمایی می‌خواهند با دلسرد کردن مردم مانع حضور آن‌ها در  پای صندوق‌های رأی باشند. 🔹 حیدری بحث امنیت در ابعاد مختلف (سیاسی، نظامی و...) را مهمترین و حساس‌ترین مقوله در مملکت دانست و گفت: این امنیت پایدار جدا از بعد نظامی آن با کارکردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حاصل شده است. 

 فرماندار پاوه با تأکید بر نقش دانشجو در تشخیص راست از دروغ، گفت: امروز دشمن در بحث امنیت جنگ رسانه‌ای و روانی را علیه نظام ایجاد کرده‌اند. 

 وی از فضای مجازی به عنوان تیغ دولبه یاد کرد و خاطرنشان کرد: دانشجویان در این جنگ رسانه‌ای همواره در آگاه‌سازی نقش‌آفرین هستند. 

 حیدری در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو آن را توسعه‌گرا دانست و گفت: امروز همه باید برای ایرانی آباد و قوی رأی بدهیم. چرا که انتخابات امنیت‌ساز است. 

 وی اظهار کرد: دشمن هیچوقت دلسوز ما نبوده، دنبال اهداف خود است، باید مراقب افکار و عقاید خود باشیم. دور گرفتن و عدم مشارکت موجب پس‌گرایی، دوقطبی و چند قطبی در جامعه می‌شود. 

فرماندار پاوه گفت: انتخابات فرصتی ارزشمند است که نماد مردم‌سالاری و قدرت ملی است و سبب عزت کشور می‌شود. 

 وی بار دیگر به نقش ارزشمند دانشجویان در آگاه‌سازی و تببین اهمیت انتخابات پرشور اشاره و بیان کرد: جامعه از این قشر آگاه نسبت به آگاه‌سازی مردم انتظار دارد. 

حیدری با اشاره بر اهمیت انتخاب فرد اصلح، گفت: امورات کشور و منطقه را برای چهار سال باید به دست آدم لایق و اصلح سپرد؛ تا توانایی پیگیری مطالبات مشکلات منطقه را داشته باشند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد