حاج رستگار یوسفی در حوزه پاوه و اورامانات راهی بهارستان شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301563|16:33 - 1402/12/12
نسخه چاپی
حاج رستگار یوسفی در حوزه پاوه و اورامانات راهی بهارستان شد
حاج رستگار یوسفی در حوزه پاوه و اورامانات راهی بهارستان شد.

به گزارش هزارماسوله ، 

 رئیس ستاد انتخابات استان‌ کرمانشاه اسامی نامزدهای منتخب ۴ حوزه انتخابیه استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. 

علی شعبانی بامداد روز ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس آمار اولیه اعلام شده، در حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از مجموع ۶۷۲۹۷ رای مأخوذه، 

رستگار یوسفی با ۲۵۷۷۱ رای و کسب ۴۴.۶ درصد آراء به عنوان نامزد منتخب معرفی شد. در این حوزه انتخابیه محمدرئوف قادری با  ۸۷۲۵ رای و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رای دوم و سوم شدند. در حوزه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب از مجموع ۷۶۸۰۲ رای، فتح الله حسینی با ۳۸۴۳۴ رای و کسب ۵۳ درصد آراء به عنوان نامزد منتخب معرفی شد. در این حوزه انتخابیه محمدرسول محنت فر با ۲۶۲۷۵ رای و پورمراد جانی با ۲۶۳۳ رای در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو، از مجموع ۷۶۳۲۵ رای مأخوذه، مجتبی بخشی پور با ۳۰۵۳۷ رای و کسب ۴۲.۵ رای به عنوان نامزد منتخب معرفی شد. علی صابری با ۲۷۶۵۶ رای و خلیل عسگری با ۳۱۸۵ رای به ترتیب دوم و سوم شدند‌. آمار اعلام شده، آمارهای اولیه محسوب می شوند و بعد از تایید هیات نظارت و شورای نگهبان، این افراد به عنوان نماینده  منتخب مجلس معرفی می شوند. در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، از مجموع ۱۰۱۹۱۶ رای مأخوذه، وحید احمدی با ۳۲۵۷۶ رای و کسب ۳۳.۱ به عنوان نامزد منتخب معرفی شد. علی رضایی با ۲۵۰۴۵ رای، نورالدین فرزادی پور با ۲۴۰۷۵ رای و عبدالله عزیزی با ۳۶۴۷ رای به ترتیب دوم تا چهارم شدند‌. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد