تجلیل از سینا ولدبیگی در نهمین هفته فیلم و عکس استان کرمانشاه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 301570|17:49 - 1402/12/17
نسخه چاپی
تجلیل از سینا ولدبیگی در نهمین هفته فیلم و عکس استان کرمانشاه
هفته فیلم و عکس استان کرمانشاه که به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمانشاه برگزار گردید در مراسم اختتامه این برنامه از سینا ولدبیگی تجلیل گردید.

به گزارش هزارماسوله ، هفته فیلم و عکس استان کرمانشاه که به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمانشاه برگزار گردید در مراسم اختتامه این  برنامه از سینا ولدبیگی تجلیل گردید.

 

در این هفته فیلم و عکس فیلم های همچون فیلم های کوتاه

 

فیلم کوتاه بووکه بارانه(کارگردان سینا ولدبیگی)

فیلم کوتاه باور(کارگردان سید احسن احمدی)

فیلم کوتاه کویستان(کارگردان فاطمه بخشی پور و علی بهمنی) با حضور عوامل گروه سینمایی کاسکو

فیلم راه(کارگردان فرشاد میرزایی) ساخته شده در شهرستان پاوه و باحضور عوامل گروه سینمایی کاسکو

 

فعالیت جدی سینما در شهرستان توسط سینا ولدبیگی از دوسال پیش شروع شده که در این دوسال اخیر شاهد تولیدات و کسب جوایز سینمایی در سطح ملی همچون دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و تهیه کنندگی  دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی و بهترین فیلم کوتاه دهمین جشنواره ملی رویش برای فیلم کوتاه بووکه بارانه و جوان نخبه و برگزیده استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ ودیگر مقامات ملی و استانی را داشته است، وی متولی برگزاری روز ملی سینما در پاوه برای اولین بار نیز شهرستان پاوه بوده است.

 

گروه سینمایی کاسکو که در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده که دو سال از فعالیت سینمایی این گروه می گذرد، کاسکو به معنی طوطی که باهدف تهیه و تولید فیلم های کوتاه، داستانی، مستند، تجربی و... تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرده و تا به حال در فعالیت دارد، گروه سینمایی کاسکو فعالیت خود را به صورت مستقل و به دنبال ادامه مسیر و یادگیری هرچه بهتر هنر سینما می باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد