اضافه شدن یک دستگاه خودرو به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301587|17:06 - 1402/12/24
نسخه چاپی
اضافه شدن یک دستگاه خودرو به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه
یک دستگاه خودروی شاسی 6 تن آرنا پلاس صفر کیلومتر ایران خودرو دیزل به ارزش 15 میلیارد ریال به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه اضافه شد.

به گزارش هزارماسوله ، مهندس مرادی شهردار پاوه در این رابطه عنوان کرد: با عنایت به کمبود و فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری و نیز با توجه به توسعه شهر، یکی از اقدامات ضروری، تجهیز و نوسازی ناوگان نقلیه شهرداری جهت خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بیش از پیش است.

 

شهردار پاوه ادامه داد: با عنایت به مراتب فوق، این امر همواره از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است و لذا با پیگیری‌های به عمل آمده، یک دستگاه خودروی شاسی 6 تن آرنا پلاس صفر کیلومتر ایران خودرو دیزل به ارزش 15 میلیارد ریال از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور به شهرداری اختصاص یافت و این شهرداری با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پرداخت سهم خود به مبلغ 1/656/812/058 ریال از محل اعتبارات داخلی، خودروی مذکور را دریافت و به ناوگان نقلیه خود افزود.

 

مهندس مرادی تصریح نمود: ناوگان موتوری و وجود خودروهای سنگین ترابری در شهرداریها علاوه بر تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی، پشتیبانی برای مدیریت بحران و کمک‌رسانی به موقع در زمان بروز حوادث محسوب می‌شود که با وجود آنها می‌توان به کمک دیگر دستگاه‌ها برای کاهش و رفع بحران و نیز مرمت و بازسازی اقدام جدی نمود.

 

شهردار پاوه در پایان از زحمات کلیه افرادی که در این راستا با شهرداری همکاری نموده‌اند تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد