اجرای طرح زوج و فرد در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301603|17:22 - 1403/01/02
نسخه چاپی
اجرای طرح زوج و فرد در پاوه
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از اجرای طرح زوج و فرد در سال ۱۴۰۳ در شهر پاوه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش هزارماسوله ،  سروان سیروس مرادی ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه به هزارماسوله گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در خیابان اصلی شهر ، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پاوه یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودروها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت ، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در پاوه است.

 

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر پاوه محدوده سه راهی بیمارستان تا میدان شهداء غیر از روزهای تعطیل صبح ها از ساعت ۰۹۰۰ الی ۱۳۰۰ و بعد از ظهر  از ساعت ۱۶۰۰ الی ۱۹۰۰ از روز یکشنبه ۵ فروردین ماه  اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: خودروها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

 

مرادی افزود: تردد خودروهای حمل و نقل عمومی (تاکسی و…) و امدادرسان (اورژانس، آتش نشانی و…) مجاز است.

 

وی از شهروندان عزیز خواست از تردد غیر ضروری و خودروهای تک سرنشین به داخل شهر خوداری و همچنین از کارمندان ادارات دولتی ، خصوصی، مغازه داران و کسبه محترم تقاضا می گردد از آوردن خودروی شخصی خود جلوی ادارات و مغازه ها  خودداری و جهت انجام امورات روزانه خویش بیشتر از خودروهای عمومی استفاده نمایند.

از مسئول محترم تاکسیرانی شهر پاوه تقاضا می گردد ضمن فعال نمودن گشت تاکسیرانی بر نحوه فعالیت خودروهای تاکسی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان نظارت بیشتری نماید.

از مسئول محترم اتحادیه آژانس ها نیز تقاضا می گردد بر نحوه فعالیت خودروهای آژانس سطح شهر نظارت لازم بیشتر را به عمل آورند.

 

در پایان ضمن تشکر از همشهریان عزیز و کلیه رانندگان گرامی بابت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی درخواست می گردد نهایت همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهت روانسازی ترافیک را داشته باشند.