تقدیر از رئیس و پرسنل اداره راهداری پاوه در راستای خدمت به روستای نروی و مناطق تحت پوشش

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301618|17:39 - 1403/01/09
نسخه چاپی
تقدیر از رئیس و پرسنل اداره راهداری پاوه در راستای خدمت به روستای نروی و مناطق تحت پوشش
از رئیس و پرسنل اداره راهداری پاوه در راستای خدمت به روستای نروی و مناطق تحت پوشش تقدیر می شود.

به گزارش هزارماسوله ، بدون تردید امروز مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار، مسئولیت پذیری توام با اراده پاک خدمت گذاران دلسوز برای عزت و اقتدار  و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردمان این مرزو بوم رقم می خورد.

 

از جناب مهندس شهریاری رئیس محترم اداره راهداری شهرستان پاوه و راهداران پر تلاششان   که با شایستگی تمام و مسئولیت پذیری در جهت اعتلای و ارتقائ اهداف و برنامه های سازمان پاکسازی حاشیه راه مواصلاتی و تیغه زنی جاده خاکی نروی به شرکان و تسطیح و تیغه زنی داخل روستای نروی اهتمام جدی و عاجل داشته اید و برای خدمت رسانی به اهالی روستاهای بخش  و کابران جاده ای خدمات برجسته و درخشان ایفا نموده اید از زحمات ارزشمندتان تقدیر و تشکر می نماییم.

 

امید است در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه های مختلف اجتماعی وشغلی و تلاش درجهت نیل به اهداف وبرنامه های سازمان موفق تروسربلندترباشید.

 

از همکاری، هماهنگی و مساعدت فرماندار محترم جناب مهندس حیدری و معاونت فرمانداری مهندس مصطفایی و بخشدار نوسود دکتر هدایت محمودی کمال تواضع و امتنان و از پیشگاه خداوند منان سلامتی دنیوی و سعادت اخروی را خواهانیم.

 

از طرف شورای اسلامی و دهیاری و اهالی روستای نروی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد