نماینده منتخب مردم اورامانات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی:

فصل و رویه ای جدید بین نماینده و مردم باز می شود/حلقه ارتباط کمتر نمایندگان با مردم، شکسته می شود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301622|15:07 - 1403/01/10
نسخه چاپی
فصل و رویه ای جدید بین نماینده و مردم باز می شود/حلقه ارتباط کمتر نمایندگان با مردم، شکسته می شود
نماینده منتخب اورامانات در خطبه هیا پیش از نماز جمعه گفت: بنا داریم فصل و رویه ای جدید بین نماینده و مردم باز کنیم چرا که مردم شریف اورامانات به وکیل و نماینده خود اعتماد کرده اند و ما نیز باید پاسخگوی این اعتماد باشیم .

به گزارش هزارماسوله ، نماینده منتخب مردم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم در خلق حماسه ۱۱ اسفند در سخنانی اظهار داشت: ان شاالله با اعتمادی که به اینجانب داشتید، بتوانیم با عهد خود ، با عملکرد خود گره مشکلات را باز کنیم و مطالبات را پیگیری کنیم.

 

رستگار یوسفی با بیان اینکه ان شاالله با همت و همراهی شما امانت دار خوبی برای مردم باشم گفت: در پیگیری مطالبات مردم هیچ وقت کوتاهی نخواهم کرد و آنچه که وعده دادم وفا می کنم.

 

وی با اشاره به وجود علما و نخبگان خوب منطقه اورامانات و شهرستان پاوه گفت: علما و روحانیون و نخبگان این شهرستان گنجینه بی نظیری هستند که در راس آنها شخصیت بزرگ و بین المللی و جایگاه علمی، فرهنگی و اجتماعی ماموستا قادری برکسی پوشیده نیست و ان شاالله با مشورت و راهنمایی ایشان، بتوانیم نماینده ای باشیم، که پیگیری مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه خود باشیم.

 

وی ادامه داد: ان شاالله این وظیفه سنگین را به نحو احسن دنبال کنیم.

 

وی تصریح کرد: بنا داریم فصل و رویه ای جدید بین نماینده و مردم باز کنیم چرا که مردم شریف اورامانات به وکیل و نماینده خود اعتماد کرده اند و ما نیز باید پاسخگوی این اعتماد باشیم .

 

وی با بیان اینکه براساس حضور میدانی در ایام انتخابات، ارتباط مردم با نماینده بدون واسطه از خواسته های خود مردم بود، اضافه کرد: نیاز است ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مردم و نماینده وجود داشته باشد،و با مجموعه مردم ارتباط داشته باشیم و آن حلقه ارتباط که بوده، معمولا ارتباط نمایندگان با مردم کمتر بوده است، قصد داریم شکسته شود و مردم بتوانند خواسته و مطالبه خود را با نماینده براحتی بیان کنند.

 

رستگار یوسفی گفت: توجه خاصی به شایسته سالاری و ارتباط با نخبگان، با هسته های مشاوره بدور از هرگونه گرایش انتخاباتی داریم و دست یاری برای کسانی که توسعه اورامانات را مورد توجه قرار می دهند دراز می کشیم.

 

وی افزود: دروان رقابت تمام شده و ان شاالله در دوران وحدت و همدلی که آغاز شده است، پیگیری مسائل باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون اساسی مهمترین وظیفه هر نماینده یک فصل قانون گذاری است ، قانونی که اگر درست و با تمام جوانب در نظر گرفته شود تاثیر بسزایی در زندگی مردم خواهد داشت.

 

یوسفی افزود: نظارت بر حسن اجرای قانون از دیگر وظایف نماینده است که در حوزه قوه مجریه است و نظارت بر عملکرد بر قوه مجریه می تواند با تذکر، سوال و استیضاح و تصویب بودجه سالیانه و یا رد لوایح دولت همراه باشد که به مجلس پیشنهاد می دهد.

 

وی با اشاره به شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم است گفت: پاشنه آشیل هر نماینده در 11 دوره گذشته دخالت بیجا هر نماینده در عزل و نصب مدیران است، دخالت بی جا در عزل و نصب سبب ایجاد اختلال در قوه مجریه در هر منطقه ای می شود.

 

وی با بیان اینکه دخالت بی جا در عزل و نصب نمی تواند تعامل را به تقابل تبدیل کند تصریح کرد: در هیچ حالتی از هیچ مسئول سهل انگار و کم کاری نمی گذرم چون باور خودم این است که نوکری و خدمت بی منت بهترین افتخار برای هر مسئولی است که بتواند انجام دهد.

 

نماینده منتخب اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان در 45 سال گذشته گفت: الحمد الله در طول این سالها علی رغم تمام توطئه ها و مشکلاتی که در راه عمران آبادانی کشور بوده است، توانسته ایم بایستیم و مقاومت کرده ایم و به تعبیری عبور از گردنه سخت نیز میسر نمی شود مگر با همراهی مردم.

 

وی اظهار داشت: فعالیت در این دوره از نمایندگی مجلس و سیاست ورزی و قانون گذاری همانند حرکت در مسیر مین است، و کسی که به این صحنه آمده اوج ایثار و فداکاری است و من نیز با تمام توان در خدمت مردم هستم .

 

وی گفت: با تلاشی که داریم بتوانیم کمک کنیم و با یکدیگر و مطالبات مردم را پیگیری کنیم و ان شاالله طرحهایی که هست در حوزه بهداشت و درمان، آموزش، مرز ، کشاورزی، کم آبی، و تمام این موارد اشرافیت داریم و وکیل خوبی برای مردم عزیز باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد