مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

ارائه خدمات واحدهای گردشگری پاوه مطلوب ارزیابی می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301624|12:43 - 1403/01/12
نسخه چاپی
ارائه خدمات واحدهای گردشگری پاوه مطلوب ارزیابی می شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: علیرغم اینکه پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگران نوروزی در کرمانشاه بوده، اما وضعیت خدمات‌رسانی در این شهرستان شایسته و در خورشان است.

به گزارش هزارماسوله ، داریوش فرمانی روز شنبه 11 فروردین، با اشاره به اجرای مکرر بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان، اظهارکرد: باتوجه به اینکه شهرستان پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در استان به شمار می‌رود و این روزها میهمانان نوروزی بسیاری به این شهرستان سفر می‌کنند، لذا بازدید از تاسیسات گردشگری تشدید شده‌است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه طی بازدیدهایی که تیم عالی نظارت تاسیسات گردشگری استان از واحدهای اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی این شهرستان داشته‌اند، رضایت خود را از خدمات‌رسانی‌ها اعلام کرده‌اند.

 

او تاکید کرد: همچنین در این بازدیدها، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نحوه رعایت موازین شرعی و شئونات ماه مبارک رمضان و ... مورد بررسی قرار گفته که طبق گزارشات شرایط مطلوبی را  در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

 

فرمانی در پایان یادآورشد: تعدادی از واحدهای گردشگری استان به دلیل ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران نوروزی لوح تقدیر دریافت کرده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد