اهدای 50 بسته سبد عذایی توسط نماینده منتخب مردم به خانواده زندانیان نیازمند اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301627|18:36 - 1403/01/14
نسخه چاپی
اهدای 50 بسته سبد عذایی توسط نماینده منتخب مردم به خانواده زندانیان نیازمند اورامانات
به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر توسط آقای رستگار یوسفی نماینده منتخب اورامانات تعداد 50 بسته حمایتی جهت اهدا به خانواده زندانیان اورامانات به انجمن حمایت زندانیان تحویل گردید.

به گزارش هزارماسوله ،  مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات پاوه ضمن اعلام این خبر  اظهار داشت  انجمن حمایت از زندانیان پاوه  با همراهی و  تلاش دادستان و رئیس زندان و معتمدین انجمن و کمک افراد نیکوکار توانسته است اقدامات خوبی در راستای کمک به آزادی زندانیان معسر و نیازمند و کمک به وضعیت معیشتی خانواده  آنان بعمل آورد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی نماینده منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و همه افراد خیر و نیکوکار در این امر خیر گفتند : امیدواریم با تقویت و توسعه اینگونه حمایت‌ها تا حدودی از  آسیب‌های اجتماعی احتمالی مرتبط با زندانی شدن سرپرست خانواده پیشگیری  نماییم.

ایشان در خاتمه یادآورشد که در سال گذشته باپیگیری لازم و با  کمک افراد نیکوکار  و همکاری نهادهای حمایتی و خیریه  شهرستان بالغ  بر  400 بسته  حمایتی شامل سبد غذایی  و لوازم التحریر و کارت هدیه و مستمری ماهیانه و.. ... به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان پاوه و  اورامانات  اهدا  و تحویل شده است.

 

شماره کارت بانکی انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات جهت کمک افراد نیکوکار به معیشت خانواده زندانیان نیازمند

60379975599165587

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد