برگزاری اولین جلسه شورای اداری بخش نوسود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301630|11:31 - 1403/01/16
نسخه چاپی
برگزاری اولین جلسه شورای اداری بخش نوسود
اولین جلسه شورای اداری بخش نوسود در سال ۱۴۰۳  با موضوع برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس و همچنین موضوعات مربوط به سطح بخش برگزار شد .

به گزارش هزارماسوله ، دکتر محمودی ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه صیام و قیام؛ با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و شهادت سردار رشید اسلام شهید محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان ایشان به‌دست رژیم غاصب و منفور صهیونیست با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از عموم مردم فرهیخته و شهید پرور بخش نوسود برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا  با حضور خود بار دگر مشت محکمی بر دهان رژیم  جعلی صهیونیستی و  آمریکای جنايتکار بکوبند .

 

وی افزود : امسال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس دارای اهمیت زیادی است زیرا این روز یادگار امام خمینی ره و فرصتی مناسب برای تعیین سرنوشت فلسطین و محکوم کردن جنایات و تجاوزات رژیم کودک کش صهیونستی به غزه و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه است.

 

بخشدار نوسود ضمن تشکر از زحمات و خدمات شورای اداری بخش نوسود در سال گذشته با اشاره به حضور باشکوه مردم سطح بخش در پای صندوق های رای اسفندماه گذشته گفت: مردم عزیز سطح بخش با حضور شایان و اثرگذارشان در پای صندوق های رای،حلاوت خدمت بی منت را بر کام مسئولان شیرین تر و بار دیگر قدرشناسی خود را به نمایش گذاشتند.

 

در ادامه  این جلسه ماموستا ملا احمدمبارکشاهی امام جمعه نودشه نییز در سخنانی اظهار داشت: بزرگترین مشکل دنیای اسلام در حال حاضر تجاوز رژیم غاصب صیهونسیتی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ما باید نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشیم.

 

وی از بی تفاوتی کشورهای عربی و غربی نسبت به کشتار و جنایت جنگی رژیم منحوس صهیونیست انتقاد کرد و گفت: چرا این کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.

 

وی افزود : مدیران و مسولان نظام باید روحیه و حس همکاری هر چه بیشتر را بین خود تقویت نمایند تا بتوانند وظایف خود را به نحوه احسن انجام دهند.

 

وی در پایان سخنان خود از مردم سطح بخش نوسود جهت حضور در راهپیمایی روز قدس که مسئله دینی، دنیای و حیثیتی برای جهان اسلام است دعوت بعمل آورد.

 

در پایان این جلسه  پس از بحث و تبادل نظر و استماع صحبت ها و نقطه نظرات، تصمیمات و پیشنهاداتی جهت اجرا مصوب گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد