اعلام محدودیت های ترافیکی در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301631|11:40 - 1403/01/16
نسخه چاپی
اعلام محدودیت های ترافیکی در راهپیمایی روز جهانی قدس
🔺رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان و تبریک به مناسبت روز قدس محدودیت های ترافیکی روز قدس در شهر پاوه را اعلام کرد.

به گزارش هزارماسوله ،  سروان سیروس مرادی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه ، محدودیت های ترافیکی تا پایان مراسم در سطح شهرستان پاوه اعمال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مسیر مورد نظر برای راهپیمایی از سه راهی ارشاد تا مسجد جامع شهرستان می باشد، افزود از ساعت ۰۸۰۰ صبح روز جمعه هفدهم فروردین ماه ، محدودیت های ترافیکی شهر پاوه از سه راهی ارشاد تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.

 

سروان مرادی بیان کرد تردد در کلیه خیابان های فرعی منتهی به خیابانهای ارشاد و امام خمینی(ره) روز جمعه ممنوع است.

 

وی مسیر های جایگزین برای تردد شهروندان را خیابان انقلاب اعلام کرد و افزود: توقف هرگونه وسیله در مسیر راهپیمایی ممنوع و در صورت مشاهده توسط یدک کش به پارکینگ منتقل می شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از شهروندان خواست نهایت همکاری را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی شهرستان را داشته باشند و از پارک کردن خودرو ها در مسیر های اعلامی به طور جد خودداری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد