فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

مسئله قدس، برای موحدین جهان و مسلمین است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301634|16:47 - 1403/01/16
نسخه چاپی
مسئله قدس، برای موحدین جهان و مسلمین است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: مساله قدس یک مساله شخصی یا یک مساله مخصوص به یک کشور نیست، بلکه حادثه‌ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پی‌ریزی شد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: موضوع فلسطین موضوع جدیدی نیست و بیش از 7 دهه مردم این سرزمین از جانب رژیم صهیونیستی دچار ظلم و ستم می شوند و کشورهای مدعی حقوق بشر در جهان سکوت پیشه کرده اند.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: این روزها ظلم و ستم صهیونیسم بر مردم مظلوم فلسطین به اوج خود رسیده و مصائب فلسطین به عنوان پاره تن اسلام، بار دیگر در صدر اخبار جهانی قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به بیاناتی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: مساله قدس یک مساله شخصی یا یک مساله مخصوص به یک کشور نیست، بلکه حادثه‌ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پی‌ریزی شد.

 

وی ادامه داد: سرزمین فلسطین، سرزمین مقدس مسجدالاقصی و محل معراج پیامبر اسلام(ص) است .

 

سرهنگ دوستی تصریح کرد: در زمان فعلی که همه ملتهای جهان از کشورهای مختلف در حمایت از فلسطین تظاهرات دارند و هیچ تجمعی در هیچ کجای جهان در حمایت از اسرائیل برگزار نشده است خود گویای ظلم و ستمی است که رژیم منحوس صهیونیسم بر ملت مظلوم فلسطین وارد می کنند.

 

وی اظهار کرد: جهان اسلام سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را نمی‌پذیرد و ضرورت دارد تا همه مسلمین جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.

 

سرهنگ دوستی در پایان با بیان اینکه روز جهانی قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کرد گفت:  به همین مناسبت  بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم، به خصوص از مردم شهرستان پاوه دعوت می‌نماییم که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد