حجت الاسلام والمسلمین عبدی پور:

امروز حفظ وحدت کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیسم ضروری است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301635|16:49 - 1403/01/16
نسخه چاپی
امروز حفظ وحدت کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیسم ضروری است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز حفظ وحدت کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیسم ضروری است.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در سخنانی با اشاره به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: جنایات هولناکی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، در تلافی شکست بزرگی است که رژیم صهیونیستی در میدان نبرد از مجاهدان مقاومت متحمل شده است و این رژیم به دنبال آن است که خشم خود را بر سر غیر نظامیان بی گناه خالی کند .

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: همه کشورهای اسلامی موظف هستند برای توقف این روند و برای توقف این نسل کشی و ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین، از همه ظرفیت‌های خود بهره بگیرند و بدون تردید حفظ وحدت کشورهای مسلمین جهان ضروری است.

 

وی گفت: امروز وحشتناک‌ترین جنایات توسط صهیونیست‌ها علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطینی، در سکوت مجامع بین المللی در حال رقم خوردن است.

 

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است و ما همواره در طول این سالها حمایت خود را در مقابل سکوت جوامع بشری از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده ایم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد:  هر انسان آزاده ای که ذره ای انسانیت داشته باشد، با مشاهده این جنایات، در کنار فلسطین ایستاده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور در پایان گفت: هیچ مسلمانی حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن همه امت‌های اسلامی است و شرکت در راهپیمایی‌های پیش رو و بیان ندای مظلومیت ملت مظلوم فلسطین، کمترین وظیفه‌ای است که باید انجام دهیم.

 

وی افزود: ان شاالله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد