امام جمعه نودشه:

امروز بزرگترین مشکل دنیای اسلام،تجاوز صیهونسیم به مردم غزه است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301636|18:37 - 1403/01/16
نسخه چاپی
امروز بزرگترین مشکل دنیای اسلام،تجاوز صیهونسیم به مردم غزه است
امام جمعه نودشه گفت: بزرگترین مشکل دنیای اسلام در حال حاضر تجاوز رژیم غاصب صیهونسیتی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ما باید نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشیم.

به گزارش هزارماسوله ، ماموستا ملا احمدمبارکشاهی امام جمعه نودشه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با مسئله قدس در سخنانی اظهار داشت: بزرگترین مشکل دنیای اسلام در حال حاضر تجاوز رژیم غاصب صیهونسیتی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ما باید نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشیم.

 

وی از بی تفاوتی کشورهای عربی و غربی نسبت به کشتار و جنایت جنگی رژیم منحوس صهیونیست انتقاد کرد و گفت: چرا این کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.

 

وی افزود : همه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان وظیفه دارند در قبال ملت فلسطین علیه رژیم کافر و جنایتکار جنگی؛ اسرائیل غاصب موضع گیری درست و قاطعی داشته باشند و از آرمان و عقیده مردم فلسطین دفاع کنند و هرگونه سکوت، خیانت به مظلومیت فلسطین است.

 

ماموستا مبارکشاهی ادامه داد: امروز پشتیبانی آمریکای ظالم از رژیم خبیث صهیونیستی برای همه روشن شده که اینها ظالم هستند لذا باید در برابر ظالم مبارزه کرد.

 

وی در پایان سخنان خود از مردم شهرستان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس که مسئله دینی، دنیای و حیثیتی برای جهان اسلام است دعوت بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد