لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری پاوه با حفظ ارزش‌های اسلامی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301642|00:12 - 1403/01/20
نسخه چاپی
لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری پاوه با حفظ ارزش‌های اسلامی
فرماندار پاوه گفت: باید در کنار توسعه بحث گردشگری به حفظ ارزش‌های اسلامی نیز توجه شود و دستگاه‌ها خدمات‌رسان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش هزارماسوله ،  علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در  اولین نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان در سال‌جاری در سخنانی با تأکید بر آگاهی درست مردم، اظهار کرد: حجاب بحث جدید و تازه‌ای نیست، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری  «حیا و عفاف» علاوه بر آنکه حکم و دستوری الهی است یکی از عوامل اقتدار ملّی نیز هست که دشمن آن را هدف گرفته است حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت ایجاد می کند و از نظر اسلام بعنوان یک ارزش والای انسانی تلقی می گردد.

 

 وی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی شرایطی را مهیا کرده که زنان مسلمان با بهره گیری از آموزه های دینی وحفظ کرامت انسانی خود در کنار مردان پله‌های ترقی را در تحصیل و کسب دانش طی می‌کنند.

 

 فرماندار پاوه در ادامه با تاکید بر بحث توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: باید در کنار توسعه بحث گردشگری به حفظ ارزش‌های اسلامی نیز توجه شود و دستگاه‌ها خدمات‌رسان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

 

 وی گفت: باید به برنامه  دشمنان که عادی سازی مسئله حجاب هست آگاه بوده و مراقب باشیم  موضوع گردشگری تحت تاثیر این موضوع قرار نگیرد تا ضمن حفظ و توسعه گردشگری، هم بتوانیم فرهنگ غنی شهرستان را به نمایش بگذاریم و هم از فرصت های شغلی این صنعت دردآمد زایی کنیم.

 

حیدری با اشاره به فرهنگ والای مردم منطقه، اظهار کرد: اکثریت مردم شهرستان پاوه مومن و پایبند به مسائل دینی هستند. پاوه شهر علم و فرهنگ و تدین هست و باید این خصلت با همکاری مردم حفظ شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد