معاون عمرانی فرماندار پاوه:

مشکل تلفن ثابت برخی از روستاهای پاوه مرتفع شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301654|19:25 - 1403/01/27
نسخه چاپی
مشکل تلفن ثابت برخی از روستاهای پاوه مرتفع شود
معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: در برخی از روستاهای شهرستان ما هم اکنون مشکل تلفن ثابت را داریم و بالتبع اینترنت خانگی نیز در این روستاها با مشکل مواجه شده است، که باید مخابرات مشکل اساسی این روستاها و موبایل را برای ما حل کند.

به گزارش هزارماسوله ، معاون عمرانی فرماندار پاوه در نشست پدافند غیر عامل شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تبریک مواضع سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در بارندگی های ماه گذشته ، برابر گزارشاتی راههای مواصلاتی و سطح معابر شهرها و روستاهای شهرستان، خساراتی وارد شد که دستگاههای خدمات رسان به موقع اقداماتی را برای کاهش خسارات انجام دادند.

 

سالم مصطفایی افزود: بخشی از خسارات وارده به باغات شهرستان بود که انتظار داریم بخشداران با هماهنگی خسارات دقیق وارده را جمع بندی تا به استان ارسال کنیم، در ارتباط با خسارات به مناطق مسکونی و تاسسیات وارد شده نیز مکاتباتی انجام شده و موارد موجود به استان ارسال خواهد شد.

 

وی گفت: در برخی از روستاهای شهرستان ما هم اکنون مشکل تلفن ثابت را داریم و بالتبع اینترنت خانگی نیز در این روستاها با مشکل مواجه شده است، که باید مخابرات مشکل اساسی این روستاها و موبایل را برای ما حل کند.

 

وی ادامه داد: اگر قرار هست که در سال جاری برابر دستور العمل ها و مناسبت ها مانورهایی برگزار شود، حتما مستندات را به ستاد بحران شهرستان ارسال کنند.

 

مصطفایی گفت: آتش سوزی در سال گذشته در مراتع و جنگل های شهرستان پاوه به وقوع پیوست که اطفا این آتش سوزی ها با همکاری مردم و ارگان ها به نحو احسن مهار شده است و خسارات انچنانی نسبت به سالهای گذشته نداشته ایم اما حق الزحمه تعدادی دیده بان منابع طبیعی تاکنون پرداخت نشده است.

 

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نیز در سخنانی اظهار داشت: احداث جاده از پل زلته به دواب از مصوبات ما بوده است، که علی رغم آنکه این مسیر کمتر از ۵ کیلومتر است، اما با مشکلاتی همراه بود و اکنون احداث آن با همت راهداری در دستور کار می باشد.

 

فرشاد شیخی افزود: از مزایای احداث این جاده این است که مسیر ۳۵ کیلومتری نودشه به نوسود را کم می کند ، جاده مسیر فعلی پاوه به نوسود که با مخاطراتی از لحاظ ریزش کوه همراه بوده و برداشتن برخی از ترانشه ها می تواند باعث مسدودی مسیر پاوه به نوسود شود، اما احداث جاده جدید از پل زلته به دواب جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.

 

وی گفت: این موضوع می تواند در کاهش مصرف بنزین و استهلاک ماشین و ناوگان خودرو و در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد